Yok, Ol Be Kadın! Yok Ol!

in #tr6 years ago

izmir-1943101_960_720.jpg

Rufus2601

Çizgi.png

Bugün hikâye ya da öykü olmasın, bugün bir kalp olsun, bir beden olsun bir de ruh olsun bir de ben. Bugün, onlarla olan sohbetimin ufak tınıları yankılansın. Bir kâğıt parçasının kesiği ve Neşet Ertaş bize şahitlik etsin.

Çizgi.png

Mesafeler var yine, yüreğimde biriktirdiğim kelimeler ve kalbimin derinliklerindeki aşk mezarları. Unutulamayanlar. Bitti, kelimesinin en basit hali var bedenimde, ruhumda ise ıstırabının izleri. Unutamamanın bende bıraktığı yorgunluk, her şeyi kenara bırakıp, ayrılmak… Var olmanın ve yok olmanın mana yükü ile yaşama tutunmak… Bir kez daha sevgiden uzaklaşmak, kalbinin parçalanması ve kesret olmak. Sevgi havuzunun mütemadiyen çalkalanması. Gitme vaktinin geldiğini gösteren çalar saatin sesi, tane tane düşen kar tanelerinin beyaz örtüsüne basıp, izlerinle yok olmak.

Bitmek, boşanmak, üzülmek… Elveda bile diyememek!

Çizgi.png

Gençlik yıllarımın tatlı anılarında gördüm seni, kalbin başkası için atarken benim kalbimin sana yaklaştığı günlerdi. Sessizlik ve yalnızlıktı sana olan sevgimin tanıkları ve eşsiz kordonun lal olmuş kaldırımları. Lavanta kokularında, ilkbahar mevsiminin serinliğinde söküldü kelimeler; seni seviyorum demenin bir başka anlamıydı işte. Korkusuzca ve inançla olan sevginin hınzır belirtileriydi aslında.

Şaşkınlık ve karamsarlık dolu bakışlarında tattım sevgiyi, ilk defa sevilebilmenin bıraktığı izle sarıldım ruhuma. Sen kokan ve sen olan o şehrin sokaklarında tuttum elini ilk defa ve ilk defa o sokaklar şahit oldu aşkıma. Gençlik yıllarımın, hoyrat zamanlarında karaladığım aşk sözlerinin peçetelerini iliştirdim her gittiğim masaya. Şahit kıldım onları ve şahit oldular! Kimse bilmedi beni öyle ve kimse göremedi beni bir daha o şekilde.

Ceplerimin boş, kalbimin dolu olduğu, Nazım Hikmet şiirlerinin dudaklarımdan döküldüğü günlerdi. Her şey ama her şey Sen’di. Bitmesini istemediğim, bitmeyen hikayelerimin kahramanıydın. Dipsiz karanlıklardan beni kurtaran sen.

Aşk’ın sana benzediği günlerin tatlı yorgunluklarında, menfaat dolu hayatımın en temiz yerinde sakladım seni. Sen, tertemiz sayfamın en temiz mutluluğuydun aslında. Şimdilerde; Sezen Aksu şarkılarının ayrılık tüten dumanında unutulamayansın. Unutmanın zor olduğu, ilksin.

Çizgi.png

Tutarsız sevdalarımın vazgeçilip, veda edemediğim ilk ve tek kişi…
İzmir kokan,
İstanbul’u yaşayan,
Gül kokulu Sokakların,
Tek Kadını…

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Yasujizr from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

bu güzel yazıyı nasıl gözden kaçırmışım:(
ne kadar naif ifadelerle anlatmışsınız..

Teşekkür Ederim... Gözden kaçırma demeyelim biz ona, sadece bayram yoğunluğu diyelim... Hem yazılar da şarap gibidir günler geçtikçe değeri artar, kalitesi artar, anlamı artar, olgunlaşır.
Yorumunuz İçin de teşekkürler.

evet tıpkı söylediğiniz gibi oldu..
sözler güzelse ve kalpten çıktıysa üzerinden yüzyıllar da geçse değerinden bir şey kaybetmiyor aksine kıymeti daha da artıyor..

Quraturk tr etiketi altında paylaşılan kaliteli ve orjinal içerikleri tespit edip ödüllendirmeyi hedefleyen bir kürasyon projesidir. Yazınız değerlendirmen ekibimiz tarafından uygun görülmüş olup, günün seçilen yazıları arasında yerini almıştır.
Quraturk hakkındaki tüm sorularınızı discord üzerinden sorabilirsiniz


Bu yorumu ya da günlük Quraturk postlarını oylayarak projeye destek olabilirsiniz.

Kimse bilmedi beni öyle

bu kısım benim için fazlasıyla yeterliydi. Elinize sağlık

Teşekkür Ederim.

Gül kokulu Sokakların,
Tek Kadını…

Buradan başlıbaşına bir şiir çıkar yüreğine sağlık, bende bu yazıyı nasıl kaçırdım diye üzülürken @sudefteri ne verilen yanıtı görünce içime su serpildi :)
Tabi bu aralar ruh halim ince bir çizgide maruz görün...

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 60813.09
ETH 3389.90
USDT 1.00
SBD 2.52