Kimim Ben? Kim!

in #tr6 years ago (edited)

bark-984070_960_720.jpg

Resim

Çizgi.png

Hayaller, hayallerimi geçe çıktım bugün yola, sabahın ne o mübarek ufkuna kalabildim ne de hayır duasıyla başlayabildim güne. Sessizliğimde, varlığımda olmadı bugün, kimsesizlik bile kimliğe bürünmüşken, ben “neyim” sorusu ile çalkalanarak başladım hayata. Sözlerin de önemi yok, davranışların da…


Kimsesizlik nedir?

Yıllar var ki bir kılıcım, kapalı kında,
Kimsesizlik dört yanımda bir duvar gibi,
Mustaribim, bu duvarın dış tarafında
Şefkatine inandığım bir var gibi.

Sanıyorum saçlarımı okşuyor bir el,
Kıpırdanmak istemiyor gözkapaklarım,
Yan odadan bir ince ses diyor gibi “gel”
Ve hakikat bırakıyor hülyemı yarım.

Gözlerimde parıltısı bir bakır tasın,
Kulaklarım komşuların ayak sesinde,
Varsın gene bir yudum se veren olmasın,
Başucumda biri bana “su yok” desin de…

Kemalettin Kamu

Çizgi.png

Ölüme koşmak isterim bazen, geçmişte sıkışıp kalmış ruh halimin yansımaları olurcasına. Korkularım bile yok artık. Takıntı edercesine bulanıklıklar var bende. Denemelerim, yazılarım adı her ne olursa olsun karamalarım var sadece. Bunaldığımı hissediyorum. Yorulduğumu bile bilmiyorum aslında. Nasıl da saçmalaştırdım hayatı böyle. Kimse söz bile edemez oldu. Yorulmalar bile manasız.


Yaşıyor muyum? Evet!

Bakıyorum ama göremiyorum.
Duyuyorum ama anlayamıyorum.
Ağlıyorum ama gözyaşı yok.
Gülüyorum ama gözlerim sönük.
Soluyorum ama nefes alamıyorum.
Sessiz bir gemi misali dolanıyorum ama içimdeki fırtınaları farkeden yok.
Hayattayım ama ruhum sanki bedende yok.
Söyler misin
sence ben yaşıyor muyum?

Mine Gül

Çizgi.png

Sorduklarında mesela; “çok şükür” diyorum. Bu benim inancımdan mı yoksa ağız alışkanlığımı bilemiyorum. Kendimi sorgulayamaz oldum. Kendimi bilemez oldum. Sıkıştım. Küçük isteklerim bile yok oluyor artık, “ ölüme” kelime gözüyle bakıyorum. Beş harf tek kelime sadeliğinde, “Ne oldum ben” ve “Ne olacağım” Cevaplar karanlığın içinde simsiyah elbiseleri ile duruyor. Ben o karanlıkta ama olmuş dolaşıyorum. Elbet bir gün o cevaplara çarpacağım. Elbet bir gün!


Kimsesizlik nedir?

Çizgi.png

Minik, tatlı dokunuşlara ihtiyacı oluyor insanların. Ufak bir his, ufak bir dokunuş, yeniden güneşi gösteriyor. Hayat yeniden yoluna devam ediyor. Sözlerle değil, dokunarak hissetmek, ne mutlu! Ben bunu başaramıyorum, dokunamıyorum, sevgimi bedenimle değil, sözlerimle anlatıyorum. Bu da beni endişelendiriyor. Zira ben, gerçekten kimseyi sevmiyorsam, sevmenin ne olduğunu bilmiyorum. İsyan etmeden yol arıyorum.

Bilen, duyan, gören var mı? Bilinmezlerdeyim!

Sessizlik arıyorum, insanların olmadığı yalnızlık. Geçim sıkıntısından uzak, sözlere hükmedercesine.

Yorulma...

Kafam çok karışık, şu lanet olası dünya ne zaman bana gülecek. İnsanlara minnet etmekten sıkıldım.

Bıktım. Yorul…

Çizgi.png


Sevdiğim bir oyundan harika bir sahne.
İyi Seyirler...


Sort:  

Paylaşımınız günün en Jumbo yazısı seçildi. Yazınız Jumbot ve Jumbot Kürasyon Kuyruğuna bağlı hesaplar tarafından oylanmıştır. Jumbot TR içerik oluşturucularına destek olma amacıyla kurulmuş bir oluşumdur. .

Jumbot hakkında daha fazla bilgi için Tıklayın

Teşekkür Ederim

Tebrik ederim güzel ve anlamlı yazınız günün jumbo yazısı seçildi. Ellerinize sağlık 😊

Çok teşekkür ederim...

gecenin bu saatinde okumak güzeldi..
dostum yaşar da sürpriz oldu:)

Beğendi iseniz ne mutlu. Teşekkür Ederim

Eline sağlık!

Cevaplar karanlığın içinde simsiyah elbiseleri ile duruyor. Ben o karanlıkta ama olmuş dolaşıyorum. Elbet bir gün o cevaplara çarpacağım. Elbet bir gün!

Her çarptığın cevabın, karanlığı aydınlatması dileğiyle.

Sağolasın, teşekkür ederim... Hepimizin

Quraturk tr etiketi altında paylaşılan kaliteli ve orjinal içerikleri tespit edip ödüllendirmeyi hedefleyen bir kürasyon projesidir. Yazınız değerlendirmen ekibimiz tarafından uygun görülmüş olup, günün seçilen yazıları arasında yerini almıştır.
Quraturk hakkındaki tüm sorularınızı discord üzerinden sorabilirsiniz


Bu yorumu ya da günlük Quraturk postlarını oylayarak projeye destek olabilirsiniz.

Teşekkür ederim.

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 12 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

You received an upvote as your post was selected by the Community Support Coalition, courtesy of @tryardim

@arabsteem @sevenfingers @steemph.antipolo @tryardim

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56991.40
ETH 2350.63
USDT 1.00
SBD 2.40