23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı [Cointurk 26. Projesi] [lovethenature #9075]

in #tr6 years ago (edited)

Adsız.png

Öncelikle bize güzel projelerle destek olan tüm kusadasi ekibine teşekkür ederim!

Sınıfımızda bayram hazırlığı 1 hafta öncesinde başlardı.Süslemeler yapardık şiirler öğrenerdik, yürüyüş yapacaklar çok dikkatli ve uyum içinde çalışırlardı en önde gidenler yüce Türk bayrağını dalgalandırırdı.Bazen okul kıyafetleriyle katılırdık 23 Nisan'a, bazen farklı kareografiler için farklı kıyafetlerle katılırdık. Hiç unutmam bir 23 Nisan günü şiir okuma görevi bana verildi. En iyisini yapabilmek için bir aya yakın çalıştım. Evde sesli olarak şiiri tekrar ettim. Tüm ev halkı benimle birlikte şiiri ezberlemişti.O an geldiğinde çok heycanlanmıştım heyecandan nerdeyse şiiri unutmuştum ama kalabalığın içinde babamın ve annemin sesini duydum ve bir rahatlamayla şiirimi okudum hatasız bi şekilde.Her zaman desteğini benden eksik etmeyen vefakar babam ve annem böyle bir günde yine benimleydiler. Şiiri başarıyla okuduktan sonra ögretmenime koşup sarılmıştım.

Sözlerimi bu güzel şiirle noktalıyorum.

Kiminin saçı siyah,
Kiminin saçı sarı...
Ankara'da buluştu,
Dünyanın çocukları.

Her Yirmi Üç Nisan'da
Tekrarlanır bu olay.
Buluşma nedenini,
Açıklamak çok kolay.

Bu kocaman dünyada
Ülke sayısı çoktur.
Oysa ki hiç birinin
Çocuk Bayramı yoktur.

Dünyanın çocukları
Yurdumuza koşuyor,
Her Yirmi Üç Nisan'da
Cıvıldaşıp coşuyor.

Türkiye konuklarla,
Kalpler sevgiyle dolsun.
Dünya Çocuk Bayramı
Herkesemutlu olsun!

kusadasi.png

Sort:  

İçeriği çok güzel hazırlamışsınız, upvote yaptım. Ben de aynı projeye katıldım. Bi göz gezdirirseniz sevinirim :) https://steemit.com/cointurk/@bkatipoglu1/23-nisan-anilarim-cointurk-26-projesi-berhanktpgl-3082

Tesekkur ederim,bende sizin yazinizi cok beyendim ve upvote verdim :)

Loading...

14194015_k_17095803_yarisma_duyurusu.jpg
https://steemit.com/tr/@hakansorucu/try-marketing-1-projesi
steemiti geliştirmek adına yapılan projelerimize katılıp ödüller alabilirsiniz

You just received a 72.48% upvote from @honestbot, courtesy of @lovethenature!
WaveSmall.gif

You got a 35.71% upvote from @dailyupvotes courtesy of @lovethenature!

Please upvote this comment to support the service.

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly & Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 56793.50
ETH 3012.22
USDT 1.00
SBD 2.19