Sort:  

ben teşekkür ederim güzel yorumunuz için. :)

Rica ederim :) ve şunu sormadan edemeyeceğim ben paylaşım yaptığımda steemit kuralı olarak mutlakakopyala yapıştır yapınca yada görsel de kaynak belirtilmesi aksi taktirde hesabın zarar göreceği söyleniyor fakat siz kaynak link eklememissiniz bilgilendirwbilir misiniz beni rica etsem ?

fotoğrafı ben çektim şiiri de kitaptan aldım dolayısıyla akademik bir makale yazmadığım için kaynakça eklemedim. siz direk alıntı yaparsanız > işaretini ve kaynak eklemeyi unutmayın. fotoğraf alıntıları için de aynı şekilde.

Yani şiiri eliniz ile siz yazdığınız için mi sakıncası olmadı bu şekilde ? Ve > bunu kullanmaya başladım evet alıntılarda yazı ve fotoğraflarda da kaynak link ekliyorum birde adademik mekale yazmadım derken ? Biraz açabilir misiniz rica etsem ?

Ve son bir şey daha yazıların internet ten alintilamak ile kendi elimizle yazmak arasındaki fark anlaşılıyor mu ? Ve nasıl anlaşılıyor siteemit tarafından ? Yeniyim oyrenme ilerleme cabasindayim mazur görün lütfen :)

Çünkü haliyle her seferinde özgün paylaşım yapamıyorum

İçinde alıntılar olsa da özgün paylaşım yapmalısınız. Aldığınız bir içeriği birebir koplayalıp paylaşırsanız plagarism yani eser hırsızlığı olur. Başka bir deyişle intihal :)

Anladım :) teşekkür ederim bilgil ve vaktinizi verdiğiniz için sağolun

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62984.76
ETH 2472.53
USDT 1.00
SBD 2.55