You are viewing a single comment's thread from:

RE: GÜNLÜK (TUT ELİMİ)...

in #tr6 years ago

Ben bu öykünün üzerine birsey soyleyemiyorum çünkü hepsi var içinde söylemek istediğim cümleler duygular düşünceler ve hersey canı gönülden kutluyorum sizi @avina abicigim abi sözü kullandım umarım rahatsız etmedim çünkü insanın içini okuyan en yakın abi olduğunuzu hissettiğim için... ve belki de içimdeki herseyde olduğu gibi bir abi özlemi de yaşadığım için... musadenizle bu çok şey anlatan herkeze hepimize tercuman olan öyküyü kendi sayfamda yayınlamak istiyorum ve belki de bu sayede bir başkasına da tercüman ışık olabilecek şansımız olur... yüreğinize sağlık çok çok teşekkürlerimi sunuyorum kendi adıma... hersey gönlünüzce olsun her daim... 🙏🙏🙏saygılar :)

Sort:  

Bu kadar övgü beni şımartır ama kardeşim bunu söylüyorsa mutlu olurum, dilediğin gibi paylaşabilirsin her şey için ben teşekkür ederim...

Olanı söyledim sadece abim mutlu olmana da sevindim ayrıca her insanın simartilmaya hakkı vardır zarar vermez :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.026
BTC 60212.78
ETH 2902.10
USDT 1.00
SBD 2.42