You are viewing a single comment's thread from:

RE: BURADA OLMALISINIZ...

in #tr6 years ago

Her ne kadar son zamanlarda paylaşım yapmamış olsam da elimden geldiğince siz güzel insanları takip etmeye çalışıyor ve yine duygu ve düşüncelerimi aktarıyorum dolayısıyla sözlerinize katılıyorum çünkü burada gerçekten bir paylaşım var ister destek ister bilgi ister yorumlara gösterilen karşılıklı itina olsun ki hersey paylaşınca anlamlı ve işte bu nedenle burayı seviyorum teşekkür ediyorum... :)

Sort:  

Asıl ben teşekkür ediyorum sizlere bu yolculukta dostluğunuzu esirgemediğiniz için...

@love-life harika birisin. 🤗 @avina hocam çok güzel özetlemişsiniz steemiti umarım herkes birbirine destek olur 😃

Umarım bir nebze olsun faydası olur

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64107.21
ETH 3073.84
USDT 1.00
SBD 3.88