PİRAYE İÇİN YAZILMIŞ: SAAT 21-22 ŞİİRLERİ

in #tr6 years ago (edited)

image
Kaynak
Ne güzel şey hatırlamak seni :
ölüm ve zafer haberleri içinden,
hapiste
ve yaşım kırkı geçmiş iken…
Ne güzel şey hatırlamak seni :
bir mavi kumaşın üstünde unutulmuş olan elin
ve saçlarında
vakur yumuşaklığı canımın içi İstanbul toprağının…
içimde ikinci bir insan gibidir
seni sevmek saadeti…
Parmakların ucunda kalan kokusu sardunya yaprağının,
güneşli bir rahatlık
ve etin daveti :
kıpkızıl çizgilerle bölünmüş
sıcak
koyu bir karanlık…
Ne güzel şey hatırlamak seni,
yazmak sana dair,
hapiste sırtüstü yatıp seni düşünmek :
filânca gün, falanca yerde söylediğin söz,
kendisi değil
edasındaki dünya…
Ne güzel şey hatırlamak seni.
Sana tahtadan bir şeyler oymalıyım yine :
bir çekmece
bir yüzük,
ve üç metre kadar ince ipekli dokumalarım.
Ve hemen
fırlayarak yerimden
penceremde demirlere yapışarak
hürriyetin sütbeyaz maviliğine
sana yazdıklarımı bağıra bağıra okumalıyım…
Ne güzel şey hatırlamak seni :
ölüm ve zafer haberleri içinden,
hapiste
ve yaşım kırkı geçmiş iken…

Nazım Hikmet RAN
Kaynak

Teşekkürler...

Sort:  

Şiir vazgeçilmezdir güzel paylaşımınız için tebrikler yüreğinize sağlık

Kesinlikle katılıyorum size @avina şiir den vazgeçilemez çünkü onlar bizi biz yapan birer parçalarımız uzvumuz gibi... iyi ki varlar diyorum... kıymetli düşünce ve yorumunuz için teşekkür ediyorum

Rica ederim efendim :)

Güzel paylaşım için teşekkürler.

Rica ederim @nightlord teşekkür ediyorum begeni yorum ve desteğiniz için

Ne güzel şey şiir okumak, yaşım kırka gelmemisken..
Tesekkurler paylasimin için😊

Çoooookk güzel şey... Henüz 40 a gelmedik @coincash😊😊 ama geleceğiz elbet bir gün😊 önemli olan ruhumuz ve gönlümüz genç kalsın eskimesin diri kalsın😊 41 kere teşekkür ediyorum kıymetli yorumun için😊😊

Şiir insanın dostu, en yakınıdır. Kimsen olmadığı zaman içini ona döker, hislerinle güzelleştirirsin. Güzel paylaşımın için teşekkürler ablacığım.😊

Aynen öyle fadimecim ve bir tek bununla da kalmıyor üstelik şiir tercüman da oluyor cümle aleme... kalbinden öpüyorum seni de😙 teşekkür ederim...

Gülhane parkında Piraye'yi beklerken başına ne geldiğini hatırlıyor musun... :)

İngilizce ve Türkçe bir metin hazırladım. Paylaşırım yakın zamanda. :)

#tr ve #edebiyat etiketlerinden selamlar. :)

Hayır hatırlamıyorum fakat paylasirsaniz mutlu olurum @edebiyat😊 benden de selamlar🙋ve teşekkürlerimi sunuyorum güzel yorumunuz ve desteğiniz için

Hayır hatırlamıyorum fakat paylasirsaniz mutlu olurum @edebiyat😊 benden de selamlar🙋ve teşekkürlerimi sunuyorum güzel yorumunuz ve desteğiniz için😊

Çok güzel bir şiir paylaşmışsınız. Emeğinize sağlık

Kaynak belirtmek de çok başarılı olmuş emeğinize sağlık ☺️

Hepimizin emeklerine yüreklerine sağlık çok teşekkür ediyorum 😊

Yardıma ihtiyacınız olduğunda yazmanız yeterli 😃

Merhaba @love-life,

Yazınız @trdaily tarafından otomatik olarak seçildi. Ve @trdaily curation trail'i takip eden
diğer üyelerden de oy aldı.

@trdaily, türkçe etikete sahip içerikleri belirli filtrelerden geçirip rastgele olarak oylayan bir bottur.

Arzu ederseniz @trdaily curation trail'e bu adresten katılabilirsiniz.

Yine görüşmek üzere! :)

Ne güzel şey şiir okumak, yaşım kırka gelmemisken..
Tesekkurler paylasimin için😊

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62410.74
ETH 2445.09
USDT 1.00
SBD 2.67