Minik mucizeler... 😊🙏

in #tr6 years ago (edited)

İşte gülümseyen armut tan sonra şimdi de kalp💙 kiraz🍒😇 gelde heyecanlanma 🙆
Çekim cep telefonumdandır
Teşekkür ediyorum... 😊
20180628_183044.jpg
20180628_182208.jpg

Sort:  


Tebrikler, @Treasureteam bugün @tryardim tarafından seçilen kaliteli yazıları oylayarak destekliyor.
Ayrıca sizlerde kürasyon izimize katılarak başlatmış olduğumuz Kürasyon izimize katılanları oylama etkinliğimizde bizden oy alabilirsiniz.
İyi geceler dileriz.

İlgili İçerik:
TreasureTeam Kürasyon İzine Katılanları Her Gün Ödüllendiriyor! #8

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 30 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Teşekkürler

Meyve sevgin karşılıksız değilmiş demek ki. Sen nasıl onları gülümseyerek yiyorsan onlarda sana gülümsüyor. Nasıl seversen onlarda sana sevgilerini öyle gösteriyorlar. 😊😊

Evet kuzum ... bütün sevgilerimiz de karşılık bulsun diyelim öyleyse 🙏😇

Sevgi dolu yüreğine sağlık güzel insan 😍😍

Çok teşekkür ediyorum güzel arkadaşım @baycan 🌹😇💖

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 61414.81
ETH 2984.62
USDT 1.00
SBD 2.46