DÜN SENİ GÖRDÜM RÜYAMDA

in #tr6 years ago (edited)

love-3187623_1280.jpg

Kaynak
Dün seni gördüm rüyamda
pırıl pırıldı gözlerin
seni çok özledim diyordu sanki bana
Dün seni gördüm rüyamda
alev alevdi saçların
gecenin bir yarısı yanıyordu çılgın bir orman gibi
Dün seni gördüm rüyamda
çok güzel bir bahçede
yeşilliklerde yalnızdık
dudaklarını ezberliyordu ellerim
Dün seni gördüm rüyamda
evdeydin, çiçeklerini suluyordun sevgiyle
Dünseni gördüm rüyamda
kalplerimiz sevgi dolu bir bombaydı
fünyeyi ateşlemiştik bile bile
Dün seni gördüm rüyamda
sen bir çocuktun patika yolda dans eden
çocuk kalbinle elinde sepetten
toprağa eker gibi
ekiyordun kalbime sevgi taneciklerini
Dün seni gördüm rüyamda
sırılsıklamdık, ıslanmıştık yağmurda
bedenlerimizden dumanlar yükseliyordu
Dün seni gördüm rüyamda
öyle bir rüya ki
seni bana,beni sana taşıyan
dün ile bugünü birleştiren
ümide yeşerten
beyaz bir güvercin gibi
güzel bir gün batımı gibi
yaz sıcağında yakamozlu deniz gibi muhteşem

Mehmet Yılmaz Ak
Kaynak

Değerli vaktinizi ayırıp okuduğunuz icin teşekkür ediyorum... 😊

Şiirle kalın 👋

Sort:  

Şiir yazasım geldi yine, aşk kokulu bir şiir harika...

😊 haklısınız yazın hemen öyleyse 😊 teşekkür ediyorum 😊

Bu aralar tek cümlede yazı yazmaya merak sardım, sadece ona kafa yoruyorum 😊
Şiir belki 🤔

Güzel fikir bence çünkü birseyler anlatmak siir yada soz illa da uzun olmasi gerekmiyor bir cümlenin içine de sigdirilabiliyor hersey... ben de kısa yazarım hatta burda paylasmak istiyorun hepsini fakat uzun yazmam gerektigi soylenince duraksiyorum acikcasi uzatmak icin zorlanmiyor ve illa da onlarca satır yazayım derken bu kez anlamını yitiriyor yani demem o ki gönülden ne kadar gelirse dökülüyor kalemden kağıda kısa öz ama çok şey anlatan...

harika bir şiir :)

Çok teşekkür ediyorum :) belki hepsi olmasa da paylasimlarimin sizlere de hitap etmesi beni gerçekten mutlu ediyor

Aşk kokan harika bir şiir paylaşımı :)

Buram buram hemde :) teşekkür ediyorum...

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 58415.58
ETH 2485.36
USDT 1.00
SBD 2.39