Steemit ile tanışmam-[Cointurk 12. Proje]

in #tr6 years ago

Merhaba Arkadaşlar,
Bugünkü postumda size kendimden ve Steemit ile tanışma hikayemden bahsedeceğim.

24 yaşındayım. Şu an halen okumaktayım. Aldığım eğitim ve merakımdan dolayı finans sektöründeki teknolojik gelişmelere karşı ilgiliyim. Blockchain teknolojisini de bu bağlamda bir devrim olarak nitelendiriyorum. Yaklaşık 3 yıldır kriptoparaların varlığından haberdarım. Ancak uzaktan takip etmekle yetinmekteydim. Son zamanlarda araştırmak için mesai harcadım ve bu araştırma sonucunda kriptoparaların farklı alanlarda işlem gördüğünü öğrendim. Blockchain teknolojisini kullanan bir sosyal medyanın var olduğunu öğrenince şaşırdım. Arama motoruna yazdığımda ise karşıma ekşisözlük'e girilmiş birkaç entry ve sevgili Alp'in (@bitcointr ) Youtube'a yüklemiş olduğu video dizisi geldi. Alp'in üretmiş olduğu içerik sayesinde Steemit'in işleyişini öğrendim ve katılmaya karar verdim. Ardından da #tr etiketini sonuna kadar destekleyen ve kaliteli içerik üretmeye vesile olan @kusadasi hesabıyla tanıştım :)
images-8.jpg
Okulumun devam etmesi sebebiyle şu an için bu mecraya fazla vakit ayıramasam da ilerleyen zamanlarda Türk kullanıcıların da artmasıyla daha kullanışlı bir mecra olacağı düşüncesindeyim.

Bu projeden elde edeceğim gelirin tamamını Steem Power olarak kullanacağım.

Böyle bir proje sundukları için @kusadasi ve ekibine teşekkür ederim.
İyi günler :)

Sort:  

Seni tanımak güzeldi 😊

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by linguist from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Bölüm neydi?

3 yıl fazla kalmışsın takipte :)

Haha aynen dostum malesef :))

You got a 3.70% upvote from @inciter courtesy of @linguist!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67271.13
ETH 3515.41
USDT 1.00
SBD 2.70