Pardon(2004)-Film değerlendirmesi1

in #tr7 years ago

Merhaba Arkadaşlar,
Sizlerle paylaşabilmek için yeni bir seri düşünüyordum. Bu serinin de bana birşeyler katabilmesi için zayıf yönüm olan film değerlendirmesini seçtim. Çünkü bu zamana kadar çok az film izledim ve beni film izlemeye teşvik etmesi için buna karar verdim :)

Bugün Türk sinemasının en güzel filmlerinden biri olarak nitelendirilen yapımcısı Sinan Çetin, yazarı Ferhan Şensoy olan 2004 yılında kayda alınan Pardon filmini değerlendireceğim.
Screenshot_2018-01-30-20-26-24.png
Imdb puanı 8.2
Ben bu filmin türünü tam olarak belirleyemedim. Filmin anakonusu itibariyle çok acı ve üzüntü veren bir yönü bulunmakta, aynı zamanda mizahı kullanarak da etkililiği artırılmaya çalışılmış ve başarılmış.

Filmde çok net şekilde yapılan adalet eleştirisinin yanısıra gizlenmiş halde de birçok haklı eleştiri bulunmakta.
Diğer yandan güldüren sahneler de mevcut. Herkesin hafızasında yer eden farklı diyaloglar vardır elbet,
-kaç cigaramız kaldi?
-Cigaramız diye genel bir durum yok Ibrahim.
Benim en sevdiğim replik de buydu :)
Ferhan Şensoy ve Rasim Öztekin'in oyunculuklarına zaten diyecek bir şey yok :)

Adalete olan güvenin %30lara düştüğü bugünlerde tekrar izlenesi bir film.

Sizinle filmi hatırlayabilmeniz adına, aşağıda filmden aldığım bazı kareleri paylaşacağım.
Keşke her film böyle olsa...
Screenshot_2018-01-30-20-53-06.png

Screenshot_2018-01-30-21-08-33.png

Screenshot_2018-01-30-21-14-04.png

Screenshot_2018-01-30-21-46-08.png

Sort:  

Mükemmel bir film 👍

Evet ben de çok beğendim. Teşekkürler 😊

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by linguist from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 57679.84
ETH 2442.12
USDT 1.00
SBD 2.34