Nargileye dair / hookah-shisha--Tarihi Çelebi Konağı/Konya

in #tr7 years ago

Merhaba arkadaşlar
Bugün sizlere son zamanlarda mübtelası olduğum bir keyfi/ bağımlılığı tanıtacağım 😉
6 ay önce sigarayı bıraktım ve sigaranın türevi olan nargileye alıştım. ( kötü bir alışkanlık olduğunu biliyorum umarım ilerleyen zamanlarda bu bağımlılıktan da kurtulurum 😊)
images-9.jpg
Her neyse, nargile ilk olarak kenevir içmek için kullanılan bir araçmış. 1600lü yıllarda Venedikli tüccarlar sayesinde tütün ile nargile buluşmuş ve Osmanlı Devleti'nde yayılmaya başlamış ve Osmanlı'nın kültürü haline gelmiş. Biz de bu kültürü yaşatmaya çalışıyoruz 😄
Bugün Mevlana Müzesi'ne yakın Tarihi Çelebi Konağı adlı mekanı keşfettim ve konsepti çok hoşuma gitti. Tarihi bir konak ve ona göre dizayn edilmiş. Sizinle fotoğraflarını paylaşmak isterim. Yolunuz Konya'ya düşerse ve nargile seviyorsanız uğramalısınız.
20180127_165024.jpg
images-8.jpg

Sort:  

Sigarayı bırakabilme iradenize hayran kaldım doğrusu darısı bırakmak isteyenlere 😊

bırakmak bu değil

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62512.15
ETH 2436.07
USDT 1.00
SBD 2.66