YAZILARINIZI NE KADAR SIKLIKLA KONTROL EDERSİNİZ?

in #tr6 years ago

Gün içerisinde #tr etiketi altında birçok paylaşım görüyorum. Peki insanların paylaşım yapmalarındaki amaçları ne?

Bir çoğumuz kazanç elde etmek için ya da tanınmak için yazılar yazıyoruz. Bir çoğumuzun beklentileri arasında şüphesiz kazanç vardır. Bu amaç doğrultusunda biliyoruz ki, eğer kendimiz bot kullanmadan ya da yatırım yapmadan kazanç elde etmek istiyorsak elbette kaliteli denebilecek nitelikte yazılar yazmalıyız. Ancak bu şekilde insanların dikkatini çekip belli miktarlarda oy sahibi olabiliriz.

Yazdığınız yazıları takip ediyor musunuz?


Açıkçası bu konuda ben biraz fazla abartıyor olabilirim fakat bunu yapmayı bir gereklilik olarak görmekteyim. Ara sıra da olsa cihazımı açıp sitede yayınladığım yazıların olanıp oylanmadığını ya da yorum yapılıp yapılmadığını kontrol etmekteyim. Bu durum bende bir alışkanlık olmuş durumda ve benim için de bazen faydalı olabiliyor. Siteye ara sıra girerek kendi yazılarımı kontrol etmekle kalmayıp takip ettiğim insanların yazısını da kontrol ediyorum ve genelde her birine göz gezdirmişliğim oluyor. Bana bunun faydası, belki de çok severek okuyabileveğim bir yazının feed kısmında kaybolmadan önce onu farketmem ve okumama yarıyor. Aksi taktirde kontrol etmezsem farketmeden de olsa aradan birkaç yazı kaçabiliyor bu durum da benim hoşuma gitmeyebiliyor çünkü takip ettiğim insanların paylaşımlarına değer vermekteyim.

Eğer birini takip ediyorsam biliyorum ki o kişi gerçekten okunmaya değer paylaşımlar yapıyordur. Anlayacağınız benim için değerli yazarları takip etmekteyim ve paylaşımlarını okurken keyif almaktayım. Bunun yanında da o an okuduğum yazıya yorum yapma fırsatı doğuyor. Kendi fikrimce bir yazıya yapılan yorum verilen bir oydan daha kıymetli. Tamam yazınız kazanmıyor olabilir ama insanlar sizin yazılarınıza yorum yapıyorlarsa bilin ki yazınız gerçekten okunmaya değerdir.

Gönderilerimi takip etmemin bir başka nedeni de yazdığım yazıyı emek vererek yazmış olmamdır. Bu beni heyecanlandırıyor, kim paylaşımlarıma yorum yapsa ya da resteem etse kendi kendime "İşte bir kişi okudu ve bunun başka insanlar tarafından da okunmasını istiyor." düşüncesi içimden geçmiyor değil. Durum böyle olunca da değer vererek yazdığım yazıları sürekli bir kontrol etme süreci içerisinde oluyorum.

Görsel kaynak;


kaynak1

kaynak2

Sort:  

Merhabalar. Cointurk küratör projesinde;

Günlük olarak seçtiğimiz yazılar kuşadası ekibi tarafından oylanmaktadır. Günde 15 yazı seçmekteyiz :)

Ayrıca, sürekli olarak @kusadasi tarafından düzenlenen projeler ve discord kanalımızda anlık yarışmalar mevcuttur.

Katılmak isterseniz discord kanalımıza buradan ulaşabilirsiniz.

Ayrıca 'Cointurk' Etiketiyle Ödüllü Proje 27 ye de katılmayı unutmayın :) Emek verilmiş yazılar daha çok oy alacaktır, unutmayın :)

Dostum yanlış anlamadıysam kendi yazılarını da kontrol ediyorsun. Bildirim gönderen gina bot var onu kullanabilirsin.

Teşekkür ederim. Tavsiyenizi değerlendireceğim.

Merhaba @lightshield,

Yazınız @trdaily tarafından otomatik olarak seçildi. Ve @trdaily curation trail'i takip eden
@emrebeyler hesabından da oy aldınız.

@trdaily curation trail'e bu adresten katılabilirsiniz.

Yine görüşmek üzere! :)

Ben de çok fazla kontrol ediyorum ama daha çok botların geri dönüp dönmediğini bu aralar daha çok kontrol ediyorum. Galiba bu konuya bu aralar çok odaklandım. Bazıları gerçekten geç dönüyor ve yeni bir içerik oluşturmak yerine kendimi botu beklerken bulabiliyorum :) Ellerinize sağlık

Teşekkür ederim hocam.

Tebrik Ederiz! Bu Paylaşımınız'da 'destektr' Tag'ını Kullandığınız İçin Upvote Ve Resteem Kazandınız.
Sizlerde Bu Mesajımızı Beğenerek Projemizin Gelişmesinde Bizlere Yardım Edebilirsiniz.

@destektr Yeni Türk Steemit Topluluğununa Destek Olmak Adına Hayata Geçirilen Bir Projedir.
Herhangi Bir Karşılık Ve Ödeme Talep Etmeden, Sadece 'destektr' Tag'ını Kullanan Ve @destektr'yi Takip Eden Herkesi Upvote Ve Resteem Yapar.

PhotoText-1521414670653.jpg

Lütfen Bu Hizmeti Sürdürmeye Ve Bundan Sonra Verdiğimiz Desteklerden Daha Yüksek Oy Oranı Alabilmeniz İçin, Oylama Gücümüzü Artırmaya Yardımcı Olmak Adına Alttaki Linkler'i Tıklayarak Çok Az'da Olsa Bağışta Bulunmak İstermisiniz.
(0.010 SBD) - (0.020 SBD) - (0.050 SBD) - (0.100 SBD) - (0.200 SBD) - (0.500 SBD) - (0.750 SBD) - (1.000 SBD)
Tüm Bağışlarınız SP Kiralamak İçin Kullanılacaktır. @destektr'ye Verdiğiniz Önemden Dolayı Çok Teşekkür Ederiz!

Bende sıklıkla bu durumu yaşıyorum hem dediğiniz gibi fazla bir şey kaçırmamak ve yazılarıma yapılan etkileşimleri takip etmek için, bildirim alabilseydik güzel olurdu...

Web için, Busy.org üzerinden bildirim alabilirsiniz.

Teşekkür ederim :)

sürekli bakıyorum galiba:)
gelen yorumlara cevap vermeye çalışıyorum ve eski yazılarımı da okumayı seviyorum:)

Evet hocam bu durum bende de alışkanlık haline geldi. Bazen günde onlarca defa kontrol ettiğim bile oluyor.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60115.56
ETH 3203.28
USDT 1.00
SBD 2.46