TÜRKÇE İÇERİĞE ÖZEN GÖSTERELİM

in #tr6 years ago (edited)

Steemit'e katıldığım ğünden bu yana 3 hafta geçti. Bu işte biraz da olsa yol kat ettiğimi düşünüyorum. Hesabımı nasıl iyileştirir, yazdıklarımla insanlara nasıl daha faydalı olabilirim, nasıl daha doğru yazabilirim, nasıl daha objektif olabilirim gibi düşünceler içerisindeyim.

Bu yazılarımı yazarken birçok arkadaş gibi Türkçe'ye kullanıyoruz TR etiketi altında diğer kullanıcılar ile buluşuyoruz ve yazdıklarımızı TR etiketi çatısı altında topluyoruz. Bizim gibi yapmayanlar da var, ne gibi? diyecek olursanız şöyle; aslında bu konuda şikayetçiyim TR etiketi altında Türkçe paylaşım yapmayanlar da var tabi işin burası ne kadar doğru ne kadar yanlış orası tartışılır ama benim kanaatimce TR etiketi altında sadece Türkçe içerikli yazılar paylaşılması. Tam tersine yabancı dillerde yazıp da TR etiketi altında paylaşım yapanlar da var. Size soruyorum arkadaşlar bu şekilde paylaşım yapmak doğrumu?

Sort:  

Haklısınız bende her paylaşımım da kafama göre etiket giriyordum ilgi toplama çabaları işte sonuç profil puanım 11'e düştü düzeltebilmek için kim bilir ne kadar uğraşmam gerekecek...

:) İlgi çektin bence doğru olanı yapıyorsun da neyse

Anlayamadım "neyse" derken açıklarmısınız. Yanlış anlamayın bunu sorarken kötü bir niyetim yok. Eğer sorun "destektr" etiketini kullanmam ise özür dilerim.

yok size demedim. joker e dedim. arada ingilizce paylaşım yapıyor. Hoşuma da gidiyor. Sizin kötü niyetiniz olmadıgını biliyorum sizi takip ediyorum zaten. Kötü niyetli olan kişi destektr nin üstüne çökmüş yamyamdan başkası değil

Teşekkür ederim.

umarım yanlış anlamamışdır.

Hayır yanlış anlamadım sorun yok. 😀

Tebrik Ederiz! Bu Paylaşımınız'da 'destektr' Tag'ını Kullandığınız İçin Upvote Ve Resteem Kazandınız.

@destektr Yeni Türk Steemit Topluluğununa Destek Olmak Adına Hayata Geçirilen Bir Projedir.
Herhangi Bir Karşılık Ve Ödeme Talep Etmeden, Sadece 'destektr' Tag'ını Kullanan Ve @destektr'yi Takip Eden Herkesi Upvote Ve Resteem Yapar.

Aslında amaç para kazanmak, diğerleri yöntem. İngilizce içerik olabilir, okuyan bir yabancı tr dğnyasına adım atmış olur belki bir de bu yönden bakın.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 61016.36
ETH 3388.27
USDT 1.00
SBD 2.56