You are viewing a single comment's thread from:

RE: Davete icabet, Yerli Borsa Yarışması (?)

in #tr6 years ago

Selamlar hocam, eğer borsalarda baskı yaparsak belki işe yarar diye düşünüyorum.

IMG_20180524_170638.png

Birkaç borsayla iletişime geçmeye çalıştım ama bunun benzeri yanıtlar aldım. Bir kaçına daha mail gönderme gibi bir niyetim var. 😁

Sort:  

@lightshield teşekkürler. Thats it!

Yüzmekten bahsetmek ile yüzmek farklı şeyler.
Bir kaç tane de ben göndereceğim şimdi. Hem yarışma için gözden kaçan bir şey var mı görmek için güzel olur.

Şöyle bir şey de ben gönderdim.
Böyle olmak zorunda değil. Mail olması da şart değil. Ama katılmak isteyenlere bir fikir verebilir.

koineksmail.png büyük hali

Durumu anlatsa yeter, belki sizin yaptığınız gibi görsel kullanılabilir. Ben de birkaç borsaya daha mail attım, dönüş bekliyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58679.35
ETH 3155.04
USDT 1.00
SBD 2.44