You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sevmeyi öğretelim mi?

in #tr6 years ago

Elinize sağlık hocam güzel olmuş. Ben de pek göründüğüm gibi biri değilimdir, genelde insanları anlamak için ilk adımı onlardan beklerim veya bir süre insanları gözlemlerim ancak o şekilde temasta bulunurum. Ayrıca insanları seçerim ve görünüşü ün aksine seçtiğim insanlara kendime has bir ağırbaşlılık ve samimiyetle yaklaşırım. Olmadığınız biri gibi olun kısmına gelince ben bu yolu genellikle insanları anlayabilmek için, insanların vereceği tepkileri görmek için kullanırım.

Bu açıdan çevremdekiler bana kötü bir önyargıyla yaklaşmalarına rağmen genelde beni tanıdıklarında durumun hiç de öyle olmadığını anlıyorlar diyebilirim. Ayrıca günlük hayatta kaliteli ve mantıklı bir profil çizmeye çalışarak insanlara doğru örnek olmayı amaçladığımı söyleyebilirim.

Sort:  

Senin bahsettiğin kısım çevre oluşturmak ya da çevreye yaklaşım için. Ki anlayışını beğendim. Ben daha farklı davransam da nihayetinde insanları hayal kırıklığına uğratmazsın bu şekilde. Fakat benim bahsettiğim kısımlar çevrem için değil dışarıdaki insanlar için

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 64052.62
ETH 2530.03
USDT 1.00
SBD 2.65