You are viewing a single comment's thread from:

RE: Etkinlik: İndikatörler, Kullanıldığı İçin Mi Çalışır?, Çalıştığı İçin Mi Kullanılır?

in #tr6 years ago

Hocam bana soracak olursanız bir koinin yükselişi yada düşüşünün indikatörlerle her zaman bağlantılı olmadığını düşünüyorum. İnsanların çoğu bu grafikleri referans alarak yatırımlarını yaptıkları için ortaya bir topluluk çıkıyor ve bu topluluk taki bireylerin ortak hareketleri sonucu yükseliş ya da alçalışlar gerçekleşiyor. Piyasayı hep balinaların yönettiğinden bahsediyoruz, koinin fiyatı kendiliğinden aşağı ya da yukarı yapmıyor bana göre bu balinaların tutumlarından dolayı artış ya da azalışlar yaşanıyor, kısacası nereye çekmek isterlerse grafikler oraya gidiyor. Tabi bu yazdıklarım büyük oranda tartışılır, bunlar benim düşüncelerim kimsenin bunlara katılma gibi bir zorunluluğu yok.

Sort:  

benzer dusunmusuz :) doğru katılıyorum. Manipule edilme ihtimali çok açık malasef

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60606.72
ETH 2910.13
USDT 1.00
SBD 2.44