Rusya Hatıraları - 2 #StPetersburg

in #tr7 years ago (edited)

Dünkü Ermitaj Müzesi yazımdan sonra, albümleri iyice bi karıştırdım bulduğum 3 resimide sizinle paylaşıyorum. Rusya denince bir çoğumuzun aklına kızlar gelir 💬 Haksızda sayılmazlar esasında. Güzel kelimesinin tam manasıyla hakkını veren kızları var Rusya'nın.

Kızlar amaçtır çoğu zaman aslında, fakat geriye dönüp baktığınızda kızlardan çok, onlara sahip olmak için çekilen tatlı anılar vardır.

  • Türkiye'de bir kez bile gitmediğiniz Çin restourantlarına, orda gitmek zorunda kalabilir, o meşhur çubuklarla utana sıkıla suşi yemek zorunda kalabilirsiniz. 😜

  • Doğum günlerini gün gün sayabilir, hatta randevulara giderken koştura koştura açık çiçekçi arayabilirsiniz. 😂

st-peter2.jpg

  • Dil bilmemenin ezikliğini belkide ilk kez orda çok derinden yaşayarak hissedecek aynı zamanda ana diliniz dışında, farkında olmadan bir dil konuştuğunuzu farkedeceksiniz zamanla.

st-peter.jpg

Tabi bütün bunları yaşarken gezdiğiniz, koşuşturduğunuz, kaybolduğunuz birlikte oturup bişeyler yiyip içtiğiniz her yer hafızaya öyle bir kazınıyor ki? Bir zaman sonra hafızayı sadece o belli belirsiz anıların işgal ettiğini hayretle anlayacaksınız.

st-peter4.jpg

Mesela yukarda gördüğünüz sokak meşhur yazarlar sokağı. Rusyanın bilindik tüm şairleri ve yazarları, hayatlarının en verimli dönemlerini bu adresteki evlerde yaşamıştır. Kimin hangi evde yaşadığı kapısında yazar. Burası "Ulitsa Dostoyevskiy" yani Dostoyevskiy sokağı. O heykelde onun.

Orda, tamda o heykelin yanında kız arkadışım çekmişti bu fotoğrafı. Şimdi bi anlık kendinizi benim yerime koyun, kızı mı hatırlarsınız yoksa size kızı hatırlatan o sokağı mı? 😊😊😊

Saygılar ! ...



Bas.png




Sort:  

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got a 21.0% @steemdrive upgoat, thanks to @liberta
Want a boost? Minnowbooster's got your back!

Güzel yazı güzel resimler güzel anlatım. Ellerinize sağlık. Devamını bekliyoruz bu tür gezi hatıralınızın

Büyük keyifle @by-yesilbag kardeşim.
Beğendiğinize ayrıca çok sevindim 😊

ben beğendim bence güzel ve ben seviyorum böyle görseli bol postları. :)

Sağol @by-yesilbag kardeşim. Eksik olma 😜

bazen insan çıkıp çıkıp gezmeli böyle. başka ülkelerdeki güzel yerleri gezmeli. o değilde o heykeldi dayım ne düşünüyor çok dertli durmuş :)

Ünlü düşünür Dostoyevskidir kendisi 😊 sencede böyle dertli durması normal değil mi kardeş? 💬

Guzel yaziniz ve emeginiz icin tesekkur ederim.

Asıl ben teşekkür ederim @necrosahin, güzel yorumun ve desteğin için. Eksik olma güzel kardeşim.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 63222.17
ETH 3486.30
USDT 1.00
SBD 2.53