You are viewing a single comment's thread from:

RE: Anneler Günü Mesajım 😍

in #tr6 years ago

Hayat bir nehirse ve biz o nehirin icindeki ufak cakil taslariysak; her birimizin ihtiyaci olan tek sey, buyuk bir tasin arkasinda suruklenmeden yasamak..
Bu zamana kadar beni cosan sulardan, fırtınalardan, camurlu sulardan koruyan hep sen oldun canim annem.
Dogdugum andan beri benim icin, kardesim icin yaptigin fedakarliklar hayatina hep guzellik olarak geri donsun..
Kalbinin temizligiyle, karsiliksiz sevginle, yaptigin fedakarliklarla, anlayisin ve guzel kalbinle her zaman yeri doldurulamayan ve dolduramayacak tek insan sen olacaksin. Ellerinden opuyor, o sicacik yuregini kalbimden kucakliyorum.
Tekrardan anneler gunun kutlu olsun biricik annem..

Sort:  

Bebeğim benim güzel kızım, bu kelimelerin bana en güzel anneler günü hediyesi oldu. Senin de evlatların böyle güzel kutlasın anneler gününü inşallah. Dualarım hep sizlerle.😍

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63850.79
ETH 3415.87
USDT 1.00
SBD 2.46