Pozitif Bağımlılık -2 [Arjantin Tango]

in #tr6 years ago

Hayatımda nadiren de olsa şanslı olduğum dönemlerden birine değinmek istiyorum. Birlikte kaldığım arkadaşımla birlikte tangoya başamamızla bu şansın ilk adımı atılmış oldu.

Kursa bir kaç hafta geç kalmamızın ardından bizi sözde yetenekli olarak görüp kabul etmeleriyle birlikte birinci kurun acemi öğrencilerinden olmuştuk artık. Biraz yorucu bir o kadar eğlenceli olan tango, farklı karakterde birçok insanla karşılaştırdı bizi. En önemlisi de şu an birlikte olduğum ve ‘en güzel dönemlerim’ olarak nitelendirdiğim erkek arkadaşımla tanışmama vesile oldu.

İki senedir dans ediyorum. Kursa, provalara giderken kimi zaman tabiri caizse zırlasam da gerçekten öğrendikçe öğrenesi geliyor insanın. İlerlemenizi farkettiğiniz andan itibaren kendine daha çok bağlıyor. İnanılmaz bir enerji ve tutku bürüyor içinizi.

Profesyonellik adına bir arayışım olmamakla birlikte hayatımda yaptığım güzel tercihler arasında tutuyorum. Hayatta attığımız her adım iyi veya kötü bir sonuç doğuracaktır. Kötü olsa bile deneyimlemek kaybetmeye değerdi deriz. Adım atın belki siz de bir kelebek etkisi yaşarsınız.

Görsel Kaynak

Sort:  

Geberene kadar tango yapalım 💃😎

Senin @biriki3 ile bunu yapmandan korkuyorum. "Alacağını aldın, bırak artık dansı" diyen insan sonuçta hfhdhdhahs

şimdi ikinize de bir şey demiyorum ama 43 gün sonra DÖ NE CEK 🤹

Niyet ettim @lavinas rızası için 43 gün SİGARA içmemeye 🙏🙏

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by lavinas from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 62991.12
ETH 2685.43
USDT 1.00
SBD 2.55