Çağa Ayak Uydurmak [Cointurk 16. Projesi]

in #tr7 years ago

Yaklaşık 1 aydır bu platformu kullanıyorum. Kimi zaman paylaşım yapıyorum kimi zaman da sadece insanları ve paylaşımlarını takip ediyorum. Daha çok ikinci seçenek şu an için uygun çünkü kendimi yeterli hissetmiyorum. Sadece belli başlı başlıklar ve konularda paylaşım yaparak bu ekosistemin dengesini ve sistemini çözmeye çalışıyorum. 

Steemit'e başlamadan önce alışılan sosyal medya akışı beni çok sıkmış, sürekli aynı konular ve tarzları görmekten bıkmıştım. Bu platform üretken insanların ve kendini geliştirmiş bireylerin bir şeyler ürettiği, özgün olabildiği tek yer. Tercihen artık yoğunlukla burada zaman harcıyorum. 

Steemit'in bana kazandırdığı en büyük özellik ufkumu açmak oldu. Birkaç deneme dışında hiçbir şey yazmamış olan beni sağlık hakkında not tutmaya itti. Araştırarak öğrenmenin keyfine vardırdı.

Aslında en çok çağa ayak uydurabildiğimi hissettirdi. 21. yy teknolojik açıdan devrimlerin sıklıkla gerçekleştiği bir çağ oluyor. Bir şeyi yakalarken diğeri gelip hemen trend oluyor ve senin yakalamaya çalıştığını demode hale getiriyor. Ama bu sefer daha başında yakaladım blockchain'i. Yani en azından öyle hissediyorum. Ve bu hissimi sağlayan en büyük pay Steemit'in. 

İnsanların boş durmadığını görmek bana da ilham oluyor. Umuyorum ki kısa sürede yayılır ve topluluk halinde üretmek tek gayemiz haline gelir..

Görsel Kaynak

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by lavinas from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

This post has received a 3.10% upvote from @aksdwi thanks to: @lavinas.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63191.19
ETH 2615.47
USDT 1.00
SBD 2.73