You are viewing a single comment's thread from:

RE: İLETİŞİM ENGELLERİ

in #tr7 years ago

Cevabınız ve ilginiz için ben de teşekkür ediyorum. Öğüt verme kısmını birkez daha düşündüm. Dediğiniz gibi öğüt vermekten öte örnek olarak rehber olmalıyız sanırım. Şu an evli değilim ama ileride çocuk sahibi olduğumda onu en iyi şekilde eğitebilmek için öncelikle kendimi eğitmeliyim diye düşünüyorum.Böylece ona iyi bir rehber olurum ve öğüt vermeden kendi farkındalığı ile doğru-yanlış ayrımını yapabilen iletişimi gücü yüksek bir birey olmasında ona yol göstermiş olurum. Bu konuda yanlış düşündüğüm herhangi bir husus olursa daima hatalarımın düzeltilmesine açığım. Sizlere tekrardan teşekkür ederim.

Sort:  

Ne güzel, okuduğu birkaç satır ile hem kendinin hem toplumun eksik yanını bulup çözmek için seçenekler aramak. Tebrik ederim, çok yüce bir tavır. Hep iyilere denk gelin, ben teşekkür ederim:)

Güzel dilekleriniz ve övgünüz beni gururlandırdı. Aynını sizin için de dilerim ve teşekkür ederim. Umarım iyi dileklerimiz, iyilik dolu kalpler bu güzel toplumu daha iyi noktalara getirecektir.Geleceğmiz parlak olsun.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 60354.53
ETH 2608.25
USDT 1.00
SBD 2.54