You are viewing a single comment's thread from:

RE: KİŞİSEL ÇATIŞMALAR

in #tr7 years ago

Yazınızda düşüncelerime verdiğiniz değerden ötürü teşekkür ederek başlamak istiyorum.Genel anlamda verdiğim kararları göz önüne aldığımda sanırım en çok "Yaklaşma-Kaçınma" durumunu yaşııyorum. Mesela güncel bir olaydan bahsedeyim. Odama yeni mobilya yatak filan alıınacak. Ancak odam baza,gardırop ve çalışma masasını aldığımızda ideal düzeni sağlayabiliyoruz. Bu yüzden çok istediğim kitaplıktan vazgeçtim. Eğer onu alsaydım oda çok sıkışık olacaktı. Ayrıca ailemin bütçesine yük olacağından bundan vazgeçtim. Doğru bir örnek oldu mu bilmiyorum.Değerlendirmenize açığım. Diğerleri için şu an aklıma örnek gelmedi ama bundan sonrası için güzel bir bilgi olmuş oldular benim için. Emeğinize sağlık.

Sort:  

Evet kesinlikle doğru bir örnek olmuş. Kitaplık almayı çok istiyorsunuz(istenen durum) fakat kitaplık odaya girerse oda çok sıkışık olacak ve size masraf çıkaracaktı.(istenmeyen birkaç durum oluştu) Siz bu yüzden bir tercih yapmak zorunda kaldınız. Bu örnek güzel bir Yaklaşma-Kaçınma örneği oldu gerçekten :)
Ben, yorumlarınızla konuyu pekiştirdiğiniz ve yeni şeyleri hemencik kaptığınız için teşekkür ederim esas :)

Yeni bilgiler öğrenmek ve bunları kendi hayatımla bağdaştırmak benim için oldukça önemli.Elimden geldiğince yazılarınızı anlayarak okumaya ve çıkarımlar yapmaya çalışıyorum.Siz yazmaya devam ettiğiniz sürece sanırım öğrenecek çok şeyim olacak. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64752.70
ETH 3455.13
USDT 1.00
SBD 2.50