Bir Kahve Molası ve Anılar

in #tr7 years ago (edited)

Selamlar.Bir süredir steemite fazla zaman ayıramıyordum.Biraz yoğun bir dönem geçirdim. Evde boya işleri ve bazı kurumlarla halletmem gereken işler vs. Doğum günümü bile sizlerle çok geç saatte paylaşabildim. 24 Temmuzda doğum günümdü.Bu arada @baharoba sanırım 25 Temmuz olarak duyurdu. :) Ama önemli değil.Benim için önemli olan değer verip kutlama mesajı yayınlamış olmanız. Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim.

IMG_20170723_202234.jpg

© taken by @lastozgur

Bu yıl ailemle birlikte güzel bir doğum günü geçirdim. Uzun zamandır hediye aldığım bir doğum günüm olmamıştı. Yaz aylarında doğmuş olmanın bir dezavantajı da arkadaşlarınızdan uzak kalmanız ve birlikte kutlayamamak sanırım. :) Arkadaşlarımla da bir kutlama yapmak güzel olurdu. Her neyse 25 yaşımı doldurduğum için bazı sıkıntılarla karşılaştım. Artık sigortalı değilmişim. Sağlık hizmetlerinden yararlanmak için her ay belirli bir ücret ödemek zorundayım artık.Üniversite öğrencisi olmanın bir faydası yokmuş. :) Bu işlemleri telefonda hallederken yetkili kişi ile yaşamış olduğum iletişim sorunu da bana bir renk kattı. Sanırım kendisi çok yoğundu ve benim sorularımı yanlış anladı olsa gerek bana ufak bir gönderme yaptı. Ama hatasının farkına varması kısa sürdü ve sakin bir cevapla konuyu hallettik. @eledora nın bir yazısı aklıma geldi bu arada :)

Ara verdiğim bu süre içerisinde evde boya işlerini de babamla beraber yaptık. Bu işler sandığımız kadar kolay değil. Önceden odam ve evin girişi mavi ve açık mavi olmak üzere 2 renk mevcuttu.Bu renkler odamın ve girişin biraz karanlık olmasında neden oluyordu.Bu yüzden kumsal isimli bej renk boyamaya karar verdik. Öncesinde astar boyama aşaması, bir gün kurumasını beklemek.Sonra iki günde boya ve ufak prüzlerin kapatılması işlemleri.Neden boyacı tutup yaptırmıyorsunuz diyenler oluyordur muhtemelen. Ancak güzel bir boyama parası istendiğinden bu işi kendimiz yapmamız ve daha önceden de tecrübeli olduğumuzdan bu yola gitmeyi tercih ettik.Zahmetli bir yol ama en azından bir yerden de tasarruf ettik.Bu devirde para kolay kazanılmıyor ne de olsa. :)

1234.jpg

Before - After

İlerleyen zamanlarda sipariş verilen oda takımım da gelince odamın yeni halini sizlerle paylaşacağım ama şu an duvarları göstermek daha uygun diğer bölgeler pek elverişli değil. :)

Fırsattan istifade pazar günleri pikniğe gittik bu süre içerisinde ailemle birlikte.Arabayla 20 dk lık bir mesefede gittiğimiz bir çamlık var. Hem piknik yapabiliyorsunuz hem de denize yakın bir yer.Sakin olması ve enfes manzarası cezbeden diğer yanları.

İlk gittiğimizde 23 Temmuzdu.Hava biraz sıcak olsa da hafif bir esinti vardı. Tek sıkıntımız koro halinde efsane bir gürültü yapan "cırcır böcekleri" ydi.Bunun içinde küçük bir çözüm buldum kendimce. :D Hiç fena değidil ses yarı yarıya azalıyor.

20170723_160519.jpg

© taken by @lastozgur

Öğleden sonra mangalımızı dikkatli bir şekilde yaptık. Çöplerimizi her zaman olduğu gibi yanımızda getirdiğimiz çöp torbasına... Ayrıca etrafımıza da biraz olsun temizledik.Ancak bu güzelim yer için bu yeterli değildi. Etrafı gezdim, nereden baksanız bir gününüzü alacak kadar çöp atılmıştı.Bu çöplerin hepsini toplamak isterdim.Ancak buraya biraz olsun dinlenmek ve denize gelmek için gelmiştim.Bunun yerine çevredekilere örnek olmak için çöplerimizi toplayıp,bulunduğumuz yeri temiz bırakmak daha mantıklıydı.

Akşama doğru denize girmek için hazırlıklarımız yaptık saat 6 yı biraz geçmişti.Deniz soğumuştu ama " girince alışıyorsun hadi gel" sözü devreye girdi. Birden atıldık denize akşam üzeri hava serinlediğinden deniz daha sıcak geliyordu. :) Ama keyfimiz yerindeydi.Ailecek eğleniyorduk. Sonra gün batımını izlemek ve üşüyen içimizi biraz ısıtmak için kahve yaptık. Bu sırada bir çiftin düğün fotoğraflarının çekimlerine de tanık olduk.

IMG_20170723_201011.jpg

© taken by @lastozgur

Sizi çılgınlar, gelinlik-damatlık demeden soğuk suya girdiler.Islak kumlara uzandılar.Bir yastıkta kocasınlar,bir ömür boyunca mutluluklar diyelim. :)

Onlar ersin muradına biz çıkalım kerevetine diyelim ve şimdilik bu kadar diyelim. Bir sonraki yazımda sizlere bu yer hakkında çevre,insan ve doğal yaşam çerçevesinde bir değerlendirme yazısı paylaşmayı düşünüyorum.Bunları şimdi anlatmaya devam edecek olsam.Sanırım tek bir paylaşımla mümkün değil.Birçok açıdan değerlendirme yapmayı düşüyorum.Gerçekten yaşadığımız yerlere ne kadar önem veriyoruz.Ne kadar hakediyoruz?Doğa sadece biz insanların mı hakkı?

Son bir not: Bugün Dünya Limit Aşımı Günü hepimize kutlu olsun! Dünyadaki tüketimin karşılanması için 1,7 dünyaya ihtiyacımız var. Yani geleceğimizden tüketmeye başladık.Hepimize hayırlı uğurlu olsun. :'(

20170723_202411.jpg

© taken by @lastozgur

Güneş batarken kahve molamızında sonuna geldik.Bir sonraki yazılarda ya da kahve molalarında görüşmek üzere.Sağlıcakla kalın.

Sort:  

Oy alan yazıları 1 gün sonrasında yayınlaığım için 24 temmuzdaki doğum gününüzü 25 temmuzda yayınlayabildim :)

Aslına bakarsanız paylaşımı geç bir saatte yaptım.Siz haklısınız. Benim hatam kusura bakmayın. Bu konuda size herhangi bir olumsuz düşüncem olmadı. Sadece küçük bir tarih düzeltmesi yapmak istedim. :)

Hayır hatanız yok lütfen öyle düşünmeyin . Açıklama yapma nedenim paylaşımlar 1 gün sonra yayınlandığı için sizin postunuzda 25 temmuz postunun içine girdi :) bu sebeple kendinizi kötü hissetmiş olabilirsiniz diye düşünüp açıklama yapmak istedim :)

Teşekkür ederim o vakit. Bu düşünceniz ve açıklamalarınız için minnettarım. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 65665.03
ETH 3585.68
USDT 1.00
SBD 2.53