You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kendi çapımda takılmacalara başlamadan önce tozlu raflara bir göz atalim @Ruen #2

in #tr6 years ago

dreamviewer da yazdim olmadi busy de düzgün burada yamuk busy de kod yok burada sacma sapan bir sey oldu busy de post tamamen düzgün görünüyordu steemitte kod lu bir sekilde ön izlemede bir sıkıntı yoktu fotolarda sıkıntı var dedi manuel yükledim boyutlandirma yaslama kodlarini silip boyutlarini ona göre ayarlardim simde anca bu kadar oldu ....

Sort:  

Geçmiş olsun. Post'u ilk başta nerede yayınladınız? Steemit mi Busy mi?

steemit 'te önizlemede bir tane bile kod yoktu sadece bi hata verdi sonra kodlu atti tam bot yapacaktim linki kopyalamak icin actim bi baktim her yer kod

Geçen ben de böyle bir sorun yaşadım fakat sorun Busy yüzündendi. İlk defa farklı bir şey yapmak isteyip oranın yazı editörünü kullandım. Sonrasında istediğim hiç bir şeyi yapamadığım için geri Steemit'e dönüp HTML ile düzeltmeye çalıştım...

Daha deminki halinden bazı açıklamalar eksik sanırım ama yine önceki kodlardan iyidir bu haliyle.

yo ayni italic yapmayi unutmusum sinirden :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 58715.10
ETH 2588.69
USDT 1.00
SBD 2.44