SUPER MARİO - BOMBERMAN

in #tr7 years ago

Android ve ios tabanlı telefonlarınızda kullanabileceğiniz super mario isimli bu uygulamada bir çok atari oyunu mevcut durumda. Nostalji yapmak isteyenler için çok güzel zaman geçirtiyor. Telefonumda ilgi çekici bir uygulama olarak bulunduruyorum. Gerçekten insana 90 ların unutulmaz anılarını yaşatıyor.

En güzel yanları :
1- eskiden olduğu gibi adaptör ısınma derdi yok .neydi çocukken ısınan adaptörün soğumasını beklemek tam bir işkence. Buzdolabının buzluğunun bir köşesi resmen benim adaptörüme ayrılmıştı.

2- tam oyunun en heyecenlı yerinde bitirmeye yakın iken kardeşinizin gelip bir anda reset tuşuna basması ve tüm emeklerinizin bir anda yok olması. Az kavga çıkarmamışımdır bu yüzden. Bu uygulamada save ederek oyuna kaldığınız yerden devam edebiliyorsunuz.

-bu arada ilginç bir bilgi vereyim mario oyununun ilk defa hilesi olduğunu öğrendim galiba 4. Bölümün 2. Seviyesinin sonunda bayrağı almak üzere tırmandığınız merdivenlerden aşağıya doğru inen uçan kaplumbağanın üzerinde sürekli sıçramak sınırsız bir şekilde can kazanmanızı sağlıyor.

image
image
image

Sort:  

Çocukluğumuzun oyunları
Kazananlarda olan yazınızdan dolayı tebrik eder votelerim...

Çok teşekkürler .)

Tebrikler! Yazınız Steemit Türk Topluluğu tarafından günün yazısı olarak seçildi. Detaylara buradan ulaşabilirsiniz.

Çok iyi. Uzun zamandır bende mario uygulamasını arıyodum, teşekkürler.
Yalnız indirme linklerini de koyarsanız çok daha iyi olur.

Teşekkürler linki yoruma buraktım .)

Teşekkür ederim

Zamanın Şahitleri;)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63824.30
ETH 3420.53
USDT 1.00
SBD 2.54