Hayat aslinda cok guzel!

in #tr6 years ago

Selamlar guzel gunler efendim nasilsiniz? Bizler de iyiyiz cok tesekkurler :) bir sinav maratonunu daha arkamizda biraktik cok sukur :) kucuk oglum universite sinavina girdi bu hafta sonu insaallah emeklerinin karsiligini guzelce alir guzel bir uniye yerlesir :) Hayat guzel diye baslik attim ya hani, ne kadar kostursak da yorulsak da bazen istediklerimiz icin cok cok cabalasak da tüm bu ugrasmalarla da hayatin guzelligini gormemek mumkun degil oyle degil mi? Dün oglumla Besiktastaki okula gittik oglum iceri girdi ben ordaki bir parkta oturdum etrafi seyre daldim, hava oylesine guzeldi ki anlatamam. Masmavi gökyüzü, oturdugum cimler yemyesil 😍 hemen ayakkabilari coraplari cikarip cimlere oyle bastim serin serin :) yesile maviye bakmak gozleri ve ruhu dinlendiriyo buna gercekten inaniyorum. Hele parktaki agaclarin guzelligine ne demeli? Kocaman kocaman kestane agaclari vardi gölgeleri sahane, kiraz agaclari vardi uzeri nakil gibi kiraz dolu ve hayret kimse yagmalamiyordu agaci 😄 ve dut agaclari uzerleri dutlarla dolu 😍 baktikca bakasi geliyor insanin bu guzelliklere. Daha da guzeli oldu sonra.. ne mi oldu? Onca guzel park olur da, hele istanbulda olursak hic kedisiz olur mu 😄 bir anda etrafim kedilerle doldu irili ufakli, sarili siyahli, tekiri sarmani 😄anneli kuzulu bi dolu kedi ki boyle guzellik yok😍 ben elimdeki mamalari bitirmistim maalesef oraya gelene kadar nasil uzuldum mama kalmadi diye sonra kizim geldi orda bulusup sinavdan sonra yemege gidelim demistik :) kizim da kedileri gorunce kostu biseyler alayim diye aldi geldi koyduk onlerine mutlu mutlu yiyolar derken, gönlu guzel bir kadin daha görundü ufukta. Her zaman oraya geldigi belliydi cunku onu goren kediler hemen ona kostular elleri kollari kuru ve yas mamayla dolu guzel kadin❤️ Ve bu guzellige sahit olan kizim ve ben ❤️ Guzellikleri gormek icin bakin cevrenize, gulen bir cift göz vardir bi yerde bir cocuk kahkahasi :) bir sevimli gulus bir tatli soz soyleyen bir sevgili :) bir kusun otusu bir kedinin burnunun islakligi ile yanagima bir dokunus :) image.jpg
Hayat aslinda cok cok guzel, guzellikleri gormeli insan sukretmeli daha da guzellestirmek icin calismali katkida bulunmali, kalbine kin nefret degil, sevgi merhamet doldurmali dunyayi sevgi kurtarir ancak. Insanlar kendine yapilmasini istemedigi seyleri baskasina yapmasalardi dunya zaten cennet olurdu oyle degil mi? Tum kötuluklerin son buldugu, tum cocuklarin gulumsedigi, tum annelerin kalplerinin cicek actigi, tum canlilarin sevgiyle birbiriyle beraber yasadigi bir dunya hayal ediyorum ve hayat cok cok cok guzel olurdu aslinda diyorum ❤️

Sort:  

inşallah evladınızın gönlüne göre olur her şey, hayırlısıyla tabi:)
ne güzel anlatmışsınız hayal ettim bi an..😊

Umarım herşey oğlunuzun gönlüne göre olur, başarılar!!

@misalen ❤️ Amin aminn insaallah cok tesekkur ederimm insaallah tum genclerimiz istedikleri yerlere yerlesirler ☺️

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 63055.19
ETH 3036.28
USDT 1.00
SBD 3.71