Gecenin Şarkısı / GOT

in #tr6 years ago

Game Of Thrones dizisini öyle özledim ki beklemek beni üzüyor.
Kardeşim(@tugbabeauty) ile beraber dizi başladığı zaman çevre ile tüm ilişkimizi kesiyoruz.
Yine de onun fanatikliği benimkinden fazla. Dizinin introsunu duyar duymaz heyecandan eli ayağına dolaşıyor.
Dizi izlemeye başlamadan önce, tüm işlerini hallediyor. Yanına suyunu, yiyeceğini alıp odasına kapanıyor.
Dizi dönemlerinde spoiler yememek için internet bile kullanmıyor öyle bağımlı.

Neyse fazla uzatmayayım dizi şaka maka çok güzel.
Son sezon olacağı için biraz içimiz buruk ama neyse ki, yan dizi olarak başka dizileri olacağı bizi teselli ediyor. Ben pek kitabını okumuyorum, kardeşim okuyor yazar ölmeden önce kitaplarını bitirse bari de kardeşim rahatlasa. Ne zaman çıkacak, ne zaman ülkeye gelecek, ne zaman çevrilecek derken iyice bunalttı beni :)
Bilenleriniz varsa yorum kısmına yazarsa sevinirim.

kaynak

Müzikten yola çıkıp diziye girmiş olabilirim. Dizi ve müziğin bir arada olduğu bir video bulduğum için böyle oldu.
Yoksa şarkımı paylaşır çıkardım. Benim gibi özleyenler varsa dizinin ilk sezonlarına dair kısa kısa görüntüler ile müzik keyfi yapabilirsiniz.

İyi geceler

Sort:  

Maşallah! Benim hakkımda her detayı vermişsin 😂

Burası Steemit Tuğba! Bura da kaçak, göçek iş olmaz biliyorsun 🧐

Beni oyalama işim var biliyorsun 👸👸

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by kucukprens from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 60205.00
ETH 2994.41
USDT 1.00
SBD 3.90