Milli İçeceğimiz 'ÇAY' ımız

in #tr7 years ago

Eyy çay ne de güzel bir nimetsin sen öyle.Soğukta ısıtır,sıcakta harareti alır.Yalnızken arkadaş olur,kalabalıkta ortamı ısıtır.Muhabbetin baş tacıdır kendileri.Hamileyken emzirirken her bir fedakarlıkta bulundum da bir senden vazgeçemedim.Öyle her bir bardakta da içilmez.Bana göre illa cam olacak kupa da olsa camdan olacak ancak öyle çıkar tadı:)sevmeyenlerde bilmez bunları.Her kim bulduysa oh iyiki de bulmuş Allah razı olsun eee tabi bulana değil asıl buldurana,yaratana şükretmek lazım ya.Kimisine abartı gelir belki bu yazdıklarım ama benim için bu güzel içecek kelimesi kelimesine bunları ifade eder.Yine elimde bir bardak çayla geçtim bilgisayar karşısına.Ne yazayım derken derken bunlar yazılıvermiş biran da.

fe8f9f35-dbf7-4c58-a4cb-d4c8511addcd.jpg

SEVGİYLE MUHABBETLE KALIN

Sort:  

valla çay demlemeye kalkıyorum şuan. teşekkür ederiz :)

:)afiyet olsun

Çay çay olalı böyle iltifat görmemiştir. Bende çayı çok severim fakat etkisi gibi tat almıyorum. Bir iki defa ithal çay denedim yine olmadı. Çay güzel yapan sudur, suyunu kaynak su alıyorum yine de eskisi gibi değil. Geçen yıl toptan çay satan bir abi ile tanıştım. Adamın anlattıklarını yazmayacağım. Her çay içerken terettüt ederek içiyorum yine de içiyorum.

Aynen anlatmayin bencede caydan tiksinmek istemem:)

Afiyet olsun son zamanlarda bergamot aromaliyi pek sever oldum

Tesekkur ederim bende bergamot aromaliyi tercih ediyorum uzuuuunca bi zamndir

Güzel anlatmışsınız :)

Tesekkur ederim:)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 62832.46
ETH 3374.71
USDT 1.00
SBD 2.48