enfessss missss herkese benden tavsiye:)

in #tr7 years ago (edited)

Arkadaşlar size öyle bir tarif vericem ki çok güzel denemeyen kalmasın :) @byn-yesilbag sende kesin denemelisin :) O kadar hafif ki yedikçe yiyesi geliyor insanın :)

Malzemeler,

Kek için;

  • 3 yumurta
  • 1 su bardağı şeker
  • yarım çay bardağı sıvı yağ
  • yarım çay bardağı su
  • yarım su bardağı nişasta
  • 1 su bardağı un
  • 1 paket vanilya
  • 1 paket kabartma tozu

Diğer malzemeler;

  • 1 su bardağı süt (keki ıslatmak için)
  • 1 paket kakolu bisküvi
  • 1 paket puding(ben hazır kullanmıyorum kendim yapıyorum onun tarifini de veririm inşaAllah bir ara)
  • 2 paket krem şanti

Yapılışı

-Önce puding yapmakla başlayalım çünkü iyice soğuması gerekiyor.

-kek için;

  • yumurta ve şekeri köpük köpük olana kadar mikserle çırpıyoruz.
    -sonra kalan malzemeleri karışıma koyalım ve tahta kaşıkla karıştıralım.
    -yağlanmış borcama koyalım(hani nişan düğün hediyeleri olur ya kalsikleşen dikdörtgen büyük borcam :) ölçümüz o tepsiye göre)

Çabuk pişiyor aman dikkat

pişen ve soğuyan kekimizin üzerine bir bardak sütü kaşık yardımıyla eşit bir şekilde dökelim
kek sütü çektiğinde bisküvileri dizelim ve iyice soğuyan pudingi güzelce her tarafa sürelim
*Üzerini sterçleyip buzdolabına koyalım güzelce dinlensin (ben bir gece bekletiyorum daha güzel oluyor)
-dinlenen pastamızın üzerine krem şanti yi de ekleyelim dizdiğimiz bisküviler den 2 3 tane kalacaktır onlarıda süs olarak üzerine serpelim

6a2bd661-4582-481e-a203-9f039d453100.jpg

#Biraz uğraşmalı ama inanın değiyor deneyeceklere kolay gelsin,Afiyet olsun#

adım adım resim çekecektim ama sağlık sorunum var ayakta pek duramıyorum hemencecik yapmak zorunda kaldım...

SEVGİYLE KALIN,SAĞLIKLI,HUZURLU GÜNLER

Sort:  

Öncelikle çok geçmiş olsun, Allah şifa versin canım.
Tarif için de teşekkürler, güzel görünüyo ve eminimki tadıda güzeldir.😊 Ellerine sağlık, bi gün deniycem inşaAllah. 😊

Teşekkür ediyorum,Allah razı olsun.Dene dene pişman olmazsın :)

Bencede pişman olmam 😊

Canımız çekmeseydi keşke :(

Çırpıyoruz kısmına gelince benim istek kaçtı malum bekar insanız. eti pötübörlü pudingli pasta ulaşabileceğimiz en yüksek seviye :) afiyet şeker olsun görüntüsü leziz.

bahsettiğiniz tatlı milli pastamız olup onun yerini başka bir şeyin alabileceğini pek sanmıyorum :)

peçete varmı ağzımın suyunu silecektim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65809.66
ETH 2680.91
USDT 1.00
SBD 2.95