Çekirdek Ailem

in #tr7 years ago

selam arkadaşlar ailemi paylaşmak şimdilerde pek aklımda yoktu ama yarışma şartlarında resim ve anlamlı yazı olunca aklıma ailem geldi.Zİra anlam deyince aileden daha değerli bir şey benim için olamazdı.Henüz 1.5 yıllık evliyiz @mcfrost la.Yıllarca birbirimizin yolunu gözledik.O benim okulumu bekledi ben onun askerliğini.sonunda her engel kalktı ve Rabbim yolumuzu birleştirdi.Öyle kıymetli ki benim için hani derler ya her zerresine aşığım aynen öyle bende elhamdülillah. artık nasıl sevdiysem eşimi kızım da aynı ona benzemiş.Allah öyle bir hediye yolladı ki eşim zerre aklımdan çıkmaz olduHuzurlu yuvamıza neşe kaynağı oldu yavrumuz.Allah daim etsin ve Rabbim isteyen herkese de nasip etsin AMİN...

yıldönümümüzde kızım daha 15 günlüktü bu çiçek yıldönümünden (daha da gelemedi çiçek:) )

5f4cdf6e-531e-4b18-b50c-586f1c6d95f5.jpg

güya 3 müzün elini çekecektim güzel güzel ama fıstık kızım çok haraketli olduğundan bu fotoğraf için bile birsürü uğraştım:))

a7f5add6-1c05-4974-8af1-e68561d63b82.jpg

Sort:  

allah birliğinizi bozmasın , küçüğe de hayırlı ve uzun ömürler versin rabbim ..

Allah razı olsun...

biricik eşim güzel duygularım düşüncelerin için teşekkürediyorum :) ama bir yanlışı düzeltelim sadece 1 çiçek almadım lütfen yiğidi öldür hakkını yeme:D

tabiki bitanem sadece bir tane aldın dersem ağzım burnum yamulur :)

Maşallah Allah huzurunuzu daim etsin Kübra Hanım.
Beslenme ile ilgili bir post paylaştım ilginizi çekeceğini düşünüyorum :)

teşekkür ediyorum.tabiki bakıcam ilk fırsatta

güzel post olmuş ellerinize sağlık
yarışmaya katılımınız için de teşekkür ediyorum. :)

teşekkür ediyorum.

Bir MaşAllah da benden!

Allah razı olsun...

Çiçek resmi çok hoş olmuş 😌 tabi yinede çekilmeye çalışılan el resmi kadar değil 😊

kereta durmadı ki düzgünce çekeyim :)

Mutlu, huzurlu, sağlıklı bir aile hayatınız olur inşallah. :)

Amin...Cümlemizin

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60796.19
ETH 2601.58
USDT 1.00
SBD 2.57