Günlük Makyajım / My daily makeup

in #tr7 years ago

22787_13581_1493899047_429228.jpg

öncelikle bu ara nedense aşırı kuruyan cildimi güzelce temizledim (clinique ve yves rocher peeling) tonik, serum, nemlendirici üçlüsüyle (clinique-estee lauder-estee lauder) hazırladım.

-az miktarda clinique superbalanced fondöten
-hourglass ambient lightning palet ile göz altı ve tüm yüz sabitleme, bronzer, allık ve göz kapağı eşitleme ve bronzer'ı crease bölgesine de uygulama.
-mac prolongwear göz kalemi
-lancome hypnose rimel
-ruj sürmedim, fondötenin elimde kalan kısmını pıtpıtladım dudaklara, biraz da hourglass paletteki highlighter'ı sürdüm dudak ortasına

bu makyajı saat 1 gibi yaptım, şu an saat 8:30 burada, eve geldim ve aynaya baktım hoşuma gitti ben de paylaşayım dedim. bu ara şiddetle güneş kremi bakıyorum bu rutine eklemek için çünkü bizim nemlendirici ve fondötenlerdeki spf'ler yalanmış arkadaşlar, yeterli değilmiş, yine kandırılmışız , öneriniz varsa yorumlara bekliyorum :) sevgiler!


Firstly I have cleansed my skin (clinique and yves rocher peeling) and then applied tonic, serum, moisturizer (clinique - estee lauder - estee lauder)

-little amount of clinique superbalanced foundation.
-Hourglass ambient lightning palette with under eye and whole face fixation, bronzer, blush and eyelid neutalization and application of bronzer tothe crease zone.
-mac prolongwear black eye pencil.
-lancome hypnose mascara.
-lastly, estee lauder lipstick, mystic mauve color.

I made this makeup around 8:30 am , I came home and looked at the mirror and it went nice and I said I would share it. I'm looking for a sun cream because I've learned that the spf in makeup products is not sufficiently protective. if you have any recommendations please post in the comments :) I hope you like it. see you soon!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61038.71
ETH 3404.98
USDT 1.00
SBD 2.50