İlk İzlenimler

in #tr6 years ago

Tekrardan herkese selamlar. Bu yazımda da ilk izlenimlerimden bahsedeyim ve aranıza katılmanın verdiği heyecandan bahsedeyim istedim.

İlk yazım için güzel dönüşler aldım diyebilirim. Hepinize teşekkür ederim.

İlk olarak Cointürk discord'una katıldım ve ortamı tanımaya çalıştım. İlk yazımda sorduğum soruyu orada da sordum ve kagantrky nickli arkadaş cevap verdi. Sonrasında aynı soruyu yazıma yorum olarak uzercanan arkadaşımız da atmış. Ona da teşekkür ederim.

bahçe (1).jpg

Kagantrky'ye özelden danıştığım bir konu daha vardı. O da beni yönlendirdi sağolsun. Kuşadası projelerinden bahsetti ve onlara da katılmamı tavsiye etti. tr-join etiketine katılmamı söyledi. Hemen inceledim ve ikinci yazımı da aranıza katılmış olarak yazıyorum.

Sonrasında tr etiketinin trending bölümüne gittim ve karşıma çıkan hesapları takipe aldım. Yazıma yorum atan arkadaşları da takibe aldım. Kuşadası ve tryardim ekipleri ilk içeriğime destek olarak beni mutlu ettiler. Tryardım hesabına giderek de farklı bir discord kanalına daha ulaştım.

Orada daha fazla insandan karşılık almak daha güzeldi. Cointürk discordunda sadece kagantrky cevap verip hoşgeldin demişken tryardım discordunda 8-9 kişiden hoşgeldin duymak ayrı mutlu etti.

Buralara zamanla alışacağım. İlk yazımda da bahsettiğim gibi bu hesapta genellikle doğadan bahsedeceğim. Aranıza katılmaktan memnunum. Destek olan herkese çok teşekkürler.

tr-join etiketine destek projesine katılmam için kuşadasının istediği kuralları yerine getirmek adına discorda katıldığımı gösteren resmi de ekliyorum.

discord.png

Bazı kodlar varmış markdown diye onları araştırıp bir sonraki yazımda daha fazla kullanmayı düşünüyorum. Alıntı işaretini kullandım.

Doğaya yatırım yapın, kazanan geleceğimiz olsun.

Sort:  

Konu ile alakasız ama ne ektiniz acaba?

Congratulations @koylu! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 62768.63
ETH 2678.95
USDT 1.00
SBD 2.56