Kaliteli Bir Hayat İçin Neler Yapmalıyız [Cointurk 28.Projesi][korkmaz#8662]

in #tr6 years ago

imageYeni proje için Kuşadası ekibine çok teşekkürler.

Hayatımızın en güzel bir şekilde geçmesi için şunları yapmakta fayda var diye düşünüyorum;

1-Herşeyden önce mümkün olduğunca sakin olmalıyız.

Panikten, sinir, sitresten, korkulardan uzak durmalıyız.

Peki nasıl olacak bu diye mırıldandığınızı duyar gibiyim. Ya hocam sen çok mu sakinsin diye bana soruyorsunuz diye düşünüyorum.

Haklısınız , evet bazen bende, kendimi yukarıda saydıklarımın içinde buluyorum.

Bakıyorum ki hal böyle olunca zararı bana, kendime oluyor.

Düşünüyorum bu konuda ne yapabilirim diye,

Sorunu şu şekilde çözmeye çalışıyorum:

İlk önce sakin olmaya çalışıyorum. Sonra beni üzen konu ne ile ilgili ise, o konu ile ilgili kişilerle çözmeye çalıyorum, elimden geldiğince, bu şekilde rahatlatmaya çalışıyorum.

2-Kendimizi sevmeliyiz, değer vermeliyiz, saygı duymalıyız.

3-Bize huzur veren ortamları tercih etmeliyiz. Başarılı olabileceğimiz mesleği, okulu, huzurlu ve mutlu olabileceğiniz evi, arabayı tercih etmeliyiz.

image
4-Özellikle negatif, sürekli olumsuz düşüncelerden uzak durulmalıdır. Çünkü o olumsuz düşüncelerin yaymış olduğu kötü enerjiler bizi de etkilemesin.

5-Evimizde alimemizle, veya bir başkasıyla bir sorun var ise, karşılıklı konuşarak çözmeye çalışmalıyız. Sorunları hep içimize atmamalıyız.

6-Sağlıklı beslenmeliyiz. Sağlık konusunda yeme içme, dinlenme, barınmaya vb. dikkat etmeliyiz.

7-Giyim kuşamımıza çok dikkat etmeliyiz.

8-Ekonomik olarak bizi zora sokacak alışverişleri iyi hesap ederek bütçemize göre uygun olan harcamayı yapmalıyız.

9-Ailemizle sürekli olarak vakit geçirmeliyiz. Eşimizle, çocuklarımızla ilgilenmeliyiz. Onlara karşı sevgimizi saygımızı sürekli olarak göstermeliyiz. Onları hediye, çiçek vb. alıp sevindirmeliyiz.

image

10-Eğer farkına varmadan karşımızdakinin kalbini kırmışsak, hemen ondan özür dilemeliyiz.

11-Bizi, evimizi, ailemizi, işimizi, arkadaşlarımızı huzursuz edecek kötü ortamlardan, alışkanlıklardan uzak durmalıyız.

13-Kısacası bizi maddi manevi sıkıntıya sokacak bütün herşeyden uzak durmalıyız.

Steemit ailesine hayırlı sağlıklı mutlu huzurlu günler ve bol kazançlar dilerim.

Fotograf

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63501.83
ETH 2650.23
USDT 1.00
SBD 2.81