Whale Okyanusu Taşırıyor, Ben Havuzda Çırpınıyorum [Cointurk 14. Projesi]steemCreated with Sketch.

in #tr6 years ago

Selam gençler, son günlerde meşhur olan bir konu var. Benim hobim bu senin hobin şu onun hobisi neymiş. Bende kendi hobilerimden bahsedeceğim.
ad_208441400.jpg

Görsel
Whale olma yolunda çok fazla çırpınacağımızı daha iyi anlıyorum. Önümüzdeki yıla kadar bir whale olabilirmiyim bilmiyorum. Ancak bu hedef için çalışmaya ve çırpınmaya devam edeceğim. Benim bu konuya girme sebebim hobilerimden olan yüzme ile ilgili. Ben yüzmeyi çok seviyorum yaz döneminde arkadaşımın yanına gidip sürekli havuz kenarında çırpınıyoruz. Ancak bugün bu konuyu geliştirdim ve kursuna başladım. Bundan sonra stiliyle öğrenerek yüzeceğim. Tabi bu yolda hocanın deyimiyle çok çırpınmamız gerekecekmiş. Şimdilik nefes alma verme taktiklerini öğretiyor. Bunları geçtikten sonra ise yüzecekmişiz. Whale ile ne alaka diyeceksiniz ben şu an yüzmeyi tam beceremediğim için whale olma yolunda ilerliyorum ve yüzebilmek için sağlam bir kurs alıyorum. Haftada 2 saat boyunca hoca eşliğinde başladık hayırlısı ile.

En sevdiğim hobim ise bisiklete binmek. Çocukluğumun en güzel günlerini bisiklet üzerinde geçirdim. Çok fazla yol katettim. Yazları benim için eğlenceden çok sıcağın altında bisiklet binmek daha cazip geliyordu. Şimdilerde güzel bir bisiklet ile hafta içi az olsa da hafta sonu sürekli binmeye çalışıyorum. Benim tarafımdan çekilen bir kaç görselde bisikletimden görüntüler aktaracağım. Kask hayat kurtarıyor ama ben takmayı beceremiyorum:(
fotograf 2.JPG
fotograf 1.JPG

Bu projede tüm kazancımı Power Up yapacağım bu nedenle gelecek olan oylamalardan kazanacağım SBD doğrudan SP olarak hesabıma yansıyacaktır.

Geçmiş yazılarımda da göreceğiniz üzere yine klasik cümlemle konumu bitiriyorum. Türkiye Cryptocurrency piyasasına katkılarından dolayı @kusadasi ve projelere katılan tüm arkadaşlara teşekkürleri borç bilirim.U5dspxeVCxG4So18mWyxx3TLrANffDi_1680x8400.png

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61228.86
ETH 2663.22
USDT 1.00
SBD 2.54