Stres ile Başa Çıkabilirmiyim? [Cointurk 19. Projesi] veli_cmyo#8702

in #tr6 years ago

Günlerden Çarşamba, yüne ılık bir bahar havası. Artık karlar erimek üzere dağlarımızdaki. Stresli sıcak günler geliyor yine. Ben kışları seven yazları ise sıcağın etkisi ile bunalan birisiyim. Bu nedenle yaz girişlerinde ve yazın ortasında sıcağın etkisi ile stresli günler geçirebiliyorum. Bu günlerde kendimi soğuk bişeyler içerken bulabiliyorum. Sıcağın üzerine birde iş yükü binince stres olabildiğince artıyor. Birilerini kırmamak için kendimi sıkıyorum. Bu durumda ben daha fazla yıpranmaya başlıyorum.

Stresle başa çıkabilmek için sürekli çözümler aramışımdır. Bulduğum çözümlerin içinde beni en fazla rahatlatan bir ağaç gölgesine çekilip bir saat dinlenmek beni rahatlatıyor. Denizli'de ağaç gölgeleri halen serin olabiliyor. Bunun sayesinde kafam biraz rahatlamış ve dinlenmiş oluyor. Böylece sinir ve stresimden biraz arınmış oluyorum.
Civril.jpg

Park Görsel Kaynak
Ben bir sulama kooperatifinde çalışıyorum. Binamızın bulunduğu bahçede toprak alan mevcut. Bu alan üzerine yarım saat çıplak ayakla yürümek eline de bir bardak soda yada ak gazoz (Zafer Gazoz) içmek beni stresten temizliyor. Evimde çocuğumla geçirdiğim vakit yine benim stresimi almaya yeterli geliyor. Ben stresimle başa çıkabildiğime inanıyorum. Araştırmalar sonucunda stresin çoğu iş yükü bir miktarı da becerememe korkusu yüzünden oluşuyormuş. Bu korkulardan ve iş yükünden kurtulduğunuzu hissettiğiniz anda zaten mutluluğa ulaşabilirsiniz.

Bundan sonraki projede değerlendirilmek üzere parklarda bahçelerde veya evimizde bize ait olmasa bile beslediğimiz hayvanlarla ilgili onları beslerken veya onlara beslenmeleri için bişeyler verdikten sonra onların o mutlu hallerini içeren fotoğraflar ve insanların sokak hayvanları ve ev hayvanları hakkında bilgilendirilmelerini sağlamak olabilir.

Cümlelerimi yine klasik mesajımla bitirmek istiyorum. Türkiye Cryptocurrency piyasasına katkılarından dolayı @kusadasi ve projelere katılan tüm arkadaşlara teşekkürleri borç bilirim.
kusadasi.png

Kuşadası Görsel Kaynak

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63457.41
ETH 3119.12
USDT 1.00
SBD 3.94