Steemit ve Ben [Cointurk 12. Projesi]steemCreated with Sketch.

in #tr7 years ago (edited)

Adım Veli, Denizli'de yaşıyorum. Bir kamu kurumunda muhasebe işlerine bakıyorum. Evli ve bir çocuk babasıyım. Programcılık bölümü uzatmalı öğrenciyim. Bakalım ne kadar daha uzatabileceğim.
Steemit ile tanışmam @ihh sayesinde oldu. Kendisi eski ev arkadaşım olur. Projeden bahsettiğinde vaktim olmadığı için hiç ilgilenmek istemesem de kayıt olmam için çok ısrar etti. Sonunda başardı da. Kayıt olduktan sonra yine vakit sıkıntısından ilgilenemedim. Benden bot projesi hazırlamamı istedi. Ancak vaktim olmadığı için başlayıp yarım bıraktım :) Sonra gördüm ki @kusadasi oluşturmuş olduğu projeler ile gelişmeye katkı sağlıyor. Bu projeler ile ön gelişimi tamamlayabileceğimi düşündüm. Bu sebeple steemit projelerine adımımı attım ve incelemeye devam ediyorum.
Steemit projelerinden kazandıklarımın tamamını SP olarak kullanmayı düşünüyorum. İlerleyen süreçte dönüşecek olduğum bota şimdiden fayda sağlayabilemem için bunun gerekli olduğunu anladım. Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım. Bu sebeple yazımı sadece SP ile oylayacağım.

Sort:  

This post has received a 0.18 % upvote from @drotto thanks to: @banjo.

@banjo teşekkürler dostum.

Because we were done with that other subject.

vote bas yoksa kıracam kafanı :D

Yes I love basketball. I also like volleyball. How about you? What kind of sports do you like??

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61291.28
ETH 2671.73
USDT 1.00
SBD 2.52