Steemit ile Gelişimim [Cointurk 16. Projesi]

in #tr6 years ago

Steemit ile tanışmamı aktardığım yazımı daha önce burada yayınlamıştım. Bu yazımda ise o günden bu güne benim için değişen durumları aktaracağım.

Steemit her bloggerin gelir kapısı olmaya devam edecek bir proje. Ayrıca proje geliştirebilen kişiler içinde bambaşka bir dünya oluşturabilir. Benim için ise ilk günlerde hesabı açtığımda bot olarak düşündüğümü belirtmiştim. Bot olarak hedeflerim arasında #tr tagı vardı. Son günlerde gelinen noktada insanlar #tr tagını önemsediğini bile düşünmüyorum. Ancak en yakın sürede #tr tagı ile ilgili botumuzu aktif etmek için çalışmalarım sürüyor. Aşağıdaki resimde göreceğiniz gibi büyük balina kardeşlerimiz resmen Steemit'i sömürüyorlar.

steemit.gif
Resim Kaynağı
Bot projelerini sürekli inceliyor ve en iyisini yapmak için çalışıyorum. Botlar hakkında sürekli bilgiler topluyorum ve bu yeni bilgileri projeme ekliyorum. Proje şekillendiğinde ise sadece yazılıma dökülmesi kalacak. Bunun içinde yıllardır çalıştığımız bir arkadaşımız var kendisi ile görüşmelerim devam ediyor. Bana bu konuda destek sağlayacak. Buraya kadar Steemit'e başladığım günden bu güne projemle ilgili gelişmeleri aktardım.

Steemit benim hayatımda para kazanmaktan çok hesabın geliştirilmesi gerektiği yönünde bir çağrışım bıraktı. Bu sebeple hesabımın gelişmesi adına her türlü projelere katılmaya devam ediyorum. Bir gün projem için para yatırmam gerektiğinde burada biriken miktarlarda bana destek sağlamış olacak. Ayrıca Discord gruplarında daha aktif olmam gerektiğini öğrendim. Çünkü orada geçen konular Steemit üzerinde nasıl bir pozisyon almamız gerektiğini öğretti.

Son olarak; Türkiye Cryptocurrency piyasasına katkılarından dolayı @kusadasi ve projelere katılan tüm arkadaşlara teşekkürü borç bilirim.
U5dspxeVCxG4So18mWyxx3TLrANffDi_1680x8400.png

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57305.83
ETH 3076.79
USDT 1.00
SBD 2.40