Gerçek arkadaşlık

in #tr6 years ago

Merhaba arkadaşlar bugün size @quraturk projesi olan arkadaşlık temalı bir içerik hazırladım umarım keyif alırsınız şimdiden hepinize teşekkür ederim..

sakin-kendisine-verdigin-kiymeti-sana-vermeyenle-arkadas-olma-h1478451456-5f44d0.jpg
https://mmo.tc/L4pt

Öncelikle arkadaşlık kelimesinin TDK daki anlamını yazmak istiyorum - Birbirlerine karşı sevgi ve anlayış gösteren kimselerden her biri, bacanak, eş, yâren, yoldaş - Bir ortamda birlikte bulunanlardan her biri, hempa, refik
Birbirlerine karşı sevgi ve anlayış gösteren kimseler demiş TDK .Bu tanım arkadaşlık için çok geniş bir tanım peki arkdaşlık bize ne çağrıştırıyor ona bakalım
Bana göre gerçek arkadaş zor bulunur bulundumuda zor vazgeçilir eşsizdir çünkü sıradan değildir yani ve bence gerçek arkadaş bir tanedir tektir güvenebileceğin sahip olduğun şeyleri paylaşabileceğin kormadan çekinmeden her şeryini anlatabileceğin nadir kişidir arkadaş aristo çok güzel anlatmış arkadaşı iki bedeni mesken tutan tek bir ruhtur demiş sevgili gibidir yani arkadaş kopamazsın ondan çıktığın yolda ölümüne gitmektir gerçek arkadaş

  • Peki günümüzde öylemi ?

kaosunefendisi_1329240940138.jpg
https://mmo.tc/L4pB

Malesef günümüzde yukarıdaki tanımları o kadar basitleştirdiler ki arkaşalık kolayca ağıza alınan basit bir laftan öteye gitmedi çıkar uğruna yıllarca arkadaşım dediğin insanlar gün gelince yanında olmuyor o çok güvendiğin seninle her yola çıkarım dediğin arkadaş sırf çıkar uğruna sadece kendini düşünerek seni terk edip gidiyor arkaşadlık bu kadar basit olmamalı nesil öyle bir hale geldi ki arkadaşlıklar internet üzerinden kuruluyor internet üzerinden bitiriliyor eskiden arkadaşlıklar sokakta başlardı mezarda biterdi benim 14 senelik arkadaşımı ben sokakta buldum daha doğrusu sokakta tanıştık ne internet ne telefon vardı yeri geldi kavga ettik aylarca konuşmadık ama sonuç olarak hiç birbirimizden kopmadık

  • İnsanın gerçekten arkadaşa ihtiyacı var mı ?

sozlerimesajlari2017_arkadaslik-sozleri-1-500x300.jpg
https://mmo.tc/L4pL

Evet kesinlikle vardır insanlar yaşadıklarını yaptıklarını anlatmaya o kadar ihtiyaç duyar ki ve bunu samimiyetle anlatabileceği birini arar gerçek arkadaşı olmayan kişi ise yanlızdır bazı şeyler aile ile paylaşılmaz yanlızlık insanı çok olumsuz etkiler sağlığa da büyük zararı vardır insanı ruhen çok yorar bazen de çok arkadaşın olur insanın etrafı kalabalıktır ama kimseye derdini anlatamaz sayısı değil niteliği önemlidir arkadaşlığın bir tane kaliteli arkadaş insan ömrünü çok olumlu etkiler insana mutluluk verir yukarıda da belirttiğim gibi zordur gerçek arkadaş bulmak ama buldunmu yine zor olur onu kaybetmek

  • Sizce arkadaşlık kurmanın yaşı önemli midir ?

arkadaşlık.jpg
https://mmo.tc/L4pW

Bir nevi önemlidir bence küçük yaşta kurulan arkadaşlıklar örnek veriyorum 8-10 lu yaşlarda insanın karakterinin sağlam oluşmasında büyük önemi vardır küçük yaşlarda arkadaşlık kurmayı öğrenen biri paylaşmayı korumayı güvenmeyi de öğrenir ergenliğe gelince bunun önemi daha da artar gerçek arkadaşlar birbirlerinin kötülüğünü istemezler birbirlerini frenleyebilirler birlikte büyüdüğün arkadaşının da verdiğini güven tadı daha farklıdır insanı o güven bile mutlu edebilir oysa 40-50 li yaşlara kadar yanlız yaşayan biri hiç arkadaşlık duygusunu tatmamış biri o saatten sonra kurulan arkadaşlıklar ters tepebilir

fa7266b5-3dc4-4deb-b702-20ac3afb9598.jpg
https://mmo.tc/L4q4

Beni çok etkileyen bir hikaye izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum

Bunlar benim fikirlerimdir hepinize teşekkür ederim..

Sort:  

Merhabalar.

Bu güzel etkinlik için @quraturk'e teşekkür etmeden geçmek istemiyorum.

Anlatımınız aslında güzel, hoş bir tarzınız var; fakat sunumunuzda çok fazla yazım ve imla hatası var. Düzenlemenizi öneririm.

Sevgiler.

Teşekkür ederim inanın yazıyı yolculuk esnasın da yazdım yarın ilgilinecem tekrar teşekkür ederim.

Rica ederim efendim. Kolaylıklar olsun.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 64140.77
ETH 3133.36
USDT 1.00
SBD 4.15