You are viewing a single comment's thread from:

RE: Baba yadigarı

in #tr6 years ago

Söylediklerin bence gayet normal, yani gıcıklık değil bu :)

Her insan farklıdır, ki zaten 20 küsür yaşları geçtikten sonra aile kavramı başka bir hal alıyor. Aslında bu konuda çok fazla şey yazılabilir ama kendimden kısa bir özet verebilirim.

Ailem ile hayata bakışım ve kendimi geliştirmeye çalıştığım yön konusunda fark o kadar çok açıldı ki, artık onlarla dialog kurarken zorlanıyorum. Buna rağmen 1 ayı geçirmeden kendilerini aramaya veya mümkünse gidip görmeye çalışıyorum :)

Yani bence düşündüklerin normal. Yaşadığın günler de geçecektir. Biraz sabıra ihtiyacın var sadece

İyi günler diliyorum :)

Sort:  

Aynen öyle. Sende benim gibi hissediyormussun demekki. İletişim konusunda bizde çok fikşr ayrılıkları yaşıyoruz. Sadece susuyorum ben bi cümlem ya da önerim begenilmediginde keşke söylemeseydim bi sonra ki kez çenemi tutucam diyorum 😅

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66066.52
ETH 3291.81
USDT 1.00
SBD 2.70