Antalya'da Düzenlenen 12. Uluslararası Kum Heykel Festivali Görüntüleri

in #tr6 years ago

Antalya’da bu yıl 12'ncisi "Legend-Efsaneler" temasıyla düzenlenecek Kum Heykel Festivali'ne 20 sanatçı ve 200 heykel katıldı. 10 bin ton nehir kumuyla yapılan bu festivalde harika görüntüler yakalandı. Gerçekten de bu sanatçılara olan saygım daha da arttığını söyleyebilirim. Ben denizde kale yapmakta zorlanırken bu sanatçılar resmen azımı açık bıraktı.

Şunu da belirtmek isterim ki 2 yıl önce Antalya EXPO fuarına katılmak istedim. O zamanlarda Antalya'da bir işim vardı ve bu bahane ile EXPO fuar alanına gittim. Eşim ile gitmiş olduğumuz fuar alanından ne yazık ki fuara giremeden geri döndük. Sebebi ise 60TL giriş ücretinin bulunmasıydı, zaten içerideki firmalardan binlerce lira alan Antalya belediyesi bu yetmiyormuş gibi kişi başı da 60TL bilet parası kesiyordu. Orada çalışan personele 60TL için değer mi buraya girmek diye sorduğumda ise bence değmez zaten içeride bir simit bile 7TL burayı gezeceğinize 120TL'lik benzin alıp Antalya'yı turlayın dedi. Bende bu fikirden yola çıkarak iyi bir tur yapmış oldum.

Sort:  

Hakkaten büyük sanatçılar ya tebrik ediyorum. Postu okuduktan sonra çalışmaları detaylı inceledim cidden harika.

Benim merak ettiğim nokta bu sanatçılar acaba hak ettikleri parayı kazanıyorlar mıdır?

tabiki kazanmıyorlar

Bir kaç ülkede daha görmüştüm ama hala nasıl dağılmadan durduğunu merak ederim. Uzun emeklerle yapılan bir iş, ve kalıcılığı da yok.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 60318.52
ETH 2983.06
USDT 1.00
SBD 3.78