Ders - Hikayeler #1steemCreated with Sketch.

in #tr6 years ago

İlber Ortaylı, Türk tarihçi, akademisyen, yazar. Türk Tarih Kurumu şeref üyesidir.

ilber_ortayli_iran_irak_ve_suriye_gibi_olmaz_1515049645_8154.jpg

Bir gün, üniversitede ders verdiğim zaman, bir kız elini kaldırdı.

  • "Buyur, kızım" dedim.
    O da:
  • Affedersiniz öğretmenim ama çok yavaş okuyorsunuz. Yani normalden yavaş okuyorsun, sıkıldım, dedi...
    Ben de:
  • "Peki, hadi gel sen oku" dedim. Kız ayağa kalktı ve sandalyenin arkasında yürüdü. Aynı anda donup kaldı.

Neden biliyormusunuz? Çünkü ben çok eski Fransızca bir metinden doğrudan Türkçe'ye çevirerek okuduğumu fark ettdi.
Kızardı ve yerine geçdi ...

Hepimiz hayat dersini farklı şekilde alıyoruz. Bir şeyin ayrıntılarını bilmeden önyargılı davranmamayı öğrendi.
U5drvBsR1C2p1Z4RvLRrgGTCoBTvcNC_1680x8400.png
kaynak 1
resim 1

khaliloff-steem-son.gif
U5drvBsR1C2p1Z4RvLRrgGTCoBTvcNC_1680x8400.png

Tavsiye Edilen Bloglar:
Tesadüfi Çekilen 10 İnanılmaz Fotoğraf Karesi
Steemit de İşinize Yarayacak En İyi 5 Chrome Uzantısı
Bitkoin ile Arkadaş Şehirlerin Listesi
Bilmek İsteyeceğiniz 5 Kripto Para Birimi

Sort:  

People who liked this post also liked:

Daily UpvoteBank Report #26 - New Free Upvote Service by @upvotebank

We are Discover Steem, if you like our work consider giving us an upvote. :) If you don't wish to receive recommendations under your posts, reply with STOP.

Is that your one and only name?

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 54096.18
ETH 2412.88
USDT 1.00
SBD 2.10