Teşekkürler...

in #tr5 years ago

Bu post @kendineyazar hesabının gelişimi için oluşturulmuştur.
——————————•—————————
Öncelikle @queqtr ‘a bana gösterdiği ilgi için teşekkür etmek istiyorum.yorumunda Kullanıcı adım merak uyandırmış “ kendine müzisyeni “hatırlatmış
o müzisyenle bir ilgim yok ama kullanıcı adımın özel bir nedeni var ve kısaca anlatmak istiyorum.

Bundan yaklaşık 10-15 yıl evvel türkiye’de internetin yaygınlaşmasıyla beraber blog yazma ve bloggerlik furyası ortaya çıkmıştı.

yemek tarifi,oyunlarla ilgili açıklamalar falanlar filanlar...

Bende bir blog açmak istedim.Amacım hem blog yazarı olmak hemde google reklamlarını alıp para kazanmaktı.

Kazandığım para ile profesyonel fotograf makinası alarak medya ve reklamcılık dünyasına adım atmaktı(hakikaten ne hayallerim varmış:D)

Tabi hayaller Paris Eyfel kulesi gerçekler Bağcılar Meydanı :D

Neyse içerikler üretiyorum forumlarda blogumdaki içeriklerin tanıtımını yapıyorum falan fıstık.

Aklım sıra blog siteme takipçi kazandıracak ve para kazanacaktım

Olmadı
Kimse yazdıklarımı okumayınca
Kendi yazdığını kendi okuyan
” kendine yazar “
diyerek kendimce dalga geçmeye başladım.

Sonra google reklam vermeyi reddedince blog yazarlığım bitmiş oldu.Bir hışımla blog sayfamı silip hayallerimi çöpe attım.

Bugünler de Steemit keşfedince o günler aklıma geldi.

@kendineyazar kullanıcı koymak aklıma geldi.

Aslında o zamanlar yazar olmayı bir hobi olarak görüp kazancı ikinci plana atsaydım belki başarılı olabilirdim

Burada para kazanma amacım yok.Şimdi gerçekten yazmayı bir hobi olarak görüp bilgi ve deneyimlerimi insanlarla paylaşmak istiyorum.

Umarım bu sefer başarırım.

@murattatar a bana verdiği destekten dolayı çok teşekkür ediyorum.

Ayrıca @bilimkurgu nun paylaşımı işime çok yarayacak kendisine çok teşekkür ediyorum
https://steemit.com/tr/@bilimkurgu/steemit-kullanimi-hakkinda-ipuclari

———————————————————
https://partiko.app/referral/kendineyazar
———————————————————
Teşekkürler
@steemitboard @partiko @soteyapanbot
@queqtr @bilimkurgu @murattatar

Posted using Partiko iOS

Sort:  

hoşgeldiniz. umarım daha çok yazılarınızı oylarız ilerleyen günlerde. sizlere bol şans!

You got a 1.30% upvote from @minnowvotes courtesy of @soteyapanbot!

aramıza hoşgeldiniz🙋‍♀️
tavrınız ve tarzınız bana sevdiğim birini anımsattı..
umarım kalıcı olursunuz, başarılar dilerim.

Thank you so much for being an awesome Partiko user! You have received a 21.58% upvote from us for your 5050 Partiko Points! Together, let's change the world!

Selam @kendineyazar. İçeriklerinizde yazının görsel görünümü ve Türkçe yazım ve imla kurallarına dikkat ederseniz birçok kişinin desteğini alabilirsiniz. #tr gruplarında da yazılarınız seçilebilir. Kolay gelsin.

SP ye ihtiyacınız varsa size SP delegation yaparak yardımcı olabilirim. Trproje discord kanalından yada buradan bana mesaj yazabilirsiniz. Başarılar dilerim.

Posted using Partiko Android

Congratulations @kendineyazar! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 50 upvotes. Your next target is to reach 100 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62915.59
ETH 2542.92
USDT 1.00
SBD 2.63