TRY ticker

in #tr6 years ago (edited)

Herkese merhaba ben @keepcalmandread

Galiba artık geri döndüm :)

Buralarda yokken aklıma gelen, olması gerektiğine inandığım bir uygulamayı developer arkadaşlarla paylaşmak için bu postu hazırlıyorum.

Google play üzerinden uygulama yazıp kazanabilen arkadaşlar varsa eğer; Türk lirasının bu kadar gündemde olduğu bir dönemde güzel bir fırsat yakalayabileceğini düşünüyorum.

Try to usd
Try to gau
Try to ars
Try to jpy
Try to uah
...

image

source

Şeklinde Türk lirasını tüm varlıklara çevirip anlık fiyatlarını görüntüleyebileceğimiz, hatta bildirim alabileceğimiz alarm kurabileceğimiz bir uygulama çok işlevsel ve yerinde olmaz mıydı ?

Hazır tüm dünya gündemi ticaret savaşları, faizler, enflasyonlar, vergiler üzerinde dönerken...

Reel faizler falanda önemli ama onun için önce bir bilgilendirme yapmayı planlıyorum :)

@murattatar
@emrebeyler
@pars11

Sort:  

Üstad sahalara hoş geldin yeniden ;)

Zaten 24 saat yetmezken bir de başıma her an mobil bulabilirim diye, Nokia'ya geçmiş birisi olarak bu topa girme niyetim yok.

Ben @emrebeyler ve @pars11 'ın eline su bile dökmem. Onların yanında adımın geçmesini iltifat olarak kabul ediyorum, teşekkürler ;)

Bu arada investing.com ya da tradingview.com benzeri yerlerin hali hazırda alarm içeren uygulamaları vardı diye tahmin ediyorum.

Bahsettiğiniz gibi bir uygulama var aslında. Google Play'de bulunan "XE Currency Converter & Exchange Rate Calculator" uygulaması söylediğiniz gibi, ayrıca özellikle bizim uzun zamandır kullandığımız bir uygulama.

İstediğiniz para birimlerini uygulama içinde ekleyip daha sonra "seçtiğim para biriminin değerini 1 olarak belirle" dediğiniz zaman sadece TRY seçtiğiniz zaman karşılığı diğer seçtiğiniz para birimleri olarak otomatik güncelliyor.

XE.com dünyanın bu konuda lokomotif sitelerinden olmasına rağmen uygulaması ülkemizde çok bilinen ve kullanılan bir uygulama değildi. Fakat söylediğimiz gibi, özellikle kullanım kolaylığı ve işlevselliği için tavsiye ediyoruz ;)

Hoşgeldiniz tekrar buralara,

Bende @murattatar ve @emrebeyler üstadlarla yan yana etiketlenmişim gurur duydum :) fikir güzelmiş. Diğer arkadaşlarında bahsettiği gibi şu an piyasada baya ticker var, ticaret web sitelerine ait ama bende bu tarz bir uygulama yapmayı düşünüyorum, ilerisi için. Sadece tl vs için değil steem, sbd tarzı walletların anlık cüzdan tl,usd gösterilerimleri içinde kullanabilirim açık kaynak olarak android'de yazmayı düşünüyorum. İş güçten vakit buldukça bakacağım tekrar teşekkür ederim hatırlatma için hocam. Eğer postunu yazarsamda seni fikir sahibi olarak etiketlerim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60947.53
ETH 2913.40
USDT 1.00
SBD 3.56