You are viewing a single comment's thread from:

RE: DOKTOR'dan müthiş buluş! Kulak İDMANTÖRÜ..

in #tr7 years ago

İşitme cihazı her duyduğumda aklıma gelir;
bizim hatunun babası kullanıyor. Bir defasında hafta sonu bize pil almamızı söyledi. Pilleri aldık döndük. Evde oturuyoruz ve konuşuyoruz bizi duyamıyor. Hatun pilleri istiyor ben vermiyorum.

-izin vermiyorum, artık ben izin verince duyacak baban. Kötü damat buldunuz kendinize. Artık gerçek yüzümü gösterme vakti vs.

Diye söylenip kendimce eğlenmiştim. Hatun biraz üzülünce verdim tabi. Ama o ara ben eğlenmiştim. İşitme cihazı ileilgili birşey duyduğumda hep aklıma gelir :)

Sort:  

Sende de acimasizlik saglammis :)

Eh bir gün sen de yaşlanackasın tabii.. Aslında bu işlerin yaşla da pek ilgisi yok.. Ne demişler? Bu dünyanın binbir çeşit hali var.. Allah herkese sağlık sıhhat versin.. Tez zamanda kayınpederini en son nasıl sevindirmiştin onu da anlar.. DENGE var bu dünyada.. :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63361.04
ETH 2483.47
USDT 1.00
SBD 2.67