You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Saadet Zinciri

in #tr7 years ago (edited)

Kısmen haklı olduğun noktalar var fakat steemit i anlamaya çalışmanı tavsiye ediyorum.
Wiki yede benzer twitter ve hatta facebook a. Fakat burası steemit. Bahsettiğin platformların hepsinin kendine has kuralları var. Örneğin en meşhur olanı karakter kısıtlaması gibi. Burayı hepsinden işe yarar kısımların alınıp para kazanabilme ihtimali eklenmiş bir platform gibi düşünebilirsin. Bahsettiğin topluluklar var fakat bir çoğunun kapısı ilgilenen herkese açık.
Ödül kazanman için biraz daha araştırman ve tavsiyelere uymanı öneririm.
Buradaki paylaşımlarda her özgün içerik yüzde yüz destek göremeyebilir fakat bir çoğu bir şekilde destek görüyor.
Hazırladığın içeriklere aldığın resimleri, bilgileri vs. kaynaklarını belirterek paylaşman gerekiyor ve postuna göz attığımda cheetah robotunu görüyorum.
Yani internette olan bir yazı paylaşımında bulunmuşsun. Ödül kazanma ihtimalin azalıyor. Robotu gören kullanıcılar oy vermekten kaçınır.
Daha fazla bilgi edinmeye çalışmanı öneririm.
Bu konular hakkında türkçe içerikler var search kısmından aratarak ulaşabilirsin.
İyi eğlenceler.

Sort:  

Ceetah robotunu ben kullanmiyorum. Ben paylasim yaptığım anda hemen oto begendi birisi. Burada cok yeniyim. Bu bot nereden ve nasil gorupte begendi paylasimi?

Ayrica mesajin icin de tesekkurler.

Iyi geceler.

Paylaştığın içeriği google da aratır ve bulursa eğer altına linkini paylaşır. Bizde botu gördüğümüzde senin hırsızlık yaptığını düşünürüz ve postuna ödül vermeyiz. Bir sonra ki sefere gördüğümüzde paylaşımına bayrak asarız ve bir daha para kazanamazsın.
Bu şekilde düşünebilirsin. Türkçe rehberler var araştırıp okuman gerekiyor.

Yaptigim paylaşımların hic birisi kopyala yapıştır degil. Yanit için teşekkürler.

Herhangi bir siteden direk kopyala yapıştır tarzı paylaşım yaparsan cheetah robotuna yakalanırsın. Yorumda paylaşımın nereden alındığını yazar.

Yok cozdum olayi. Takip ediyor musun :) Kaldırdım takipten. Cevap icin cok teşekkürler.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54552.37
ETH 2295.79
USDT 1.00
SBD 2.30