You are viewing a single comment's thread from:

RE: Blocktrades İle Türk Bankalarına Steem / SBD Transferi

in #tr7 years ago

Değerli bilgilendirme için teşekkürler.

Koninim sitesinde bitcoin çekme sürecinde fazla komisyon gördüğüm için kullanmamıştım. Fakat ltc fiystı ucuz olacağından bu yolu izlemek, özellikle az miktarlarda işlemler için mantıklı görünüyor.

Ben btcturk üzerinden eth-tl işlem yapabildiğim için son işlemlerimi bu şekilde denedim.

Fiyat 1.100 liralardayken, 250 lira civarında bir işlem için eth satın alma dahil; blocktrades kullandığımda 1.30 tl gibi bir komisyon ödedim yanlış hatırlamıyorsam. Satma işleminde sonuç muhtemelen çok farklı olmaz diye düşünüyorum.tabi borsadan ayrılma sürecinde bir komisyon fark oluşur.

Ltc de nasıl bir fiyatlandırma olur deneyeceğim.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61852.61
ETH 3084.08
USDT 1.00
SBD 3.83