You are viewing a single comment's thread from:

RE: Destek ve Direnç Noktaları Nedir? Nasıl Kullanılır?

in #tr7 years ago

dostum günlük al-sat işlemleri için, fee hesaplamalarıyla ilgili, genel bilgiler, hatta bir kaç örnek borsa gösterirsen, yeni başlayanların zarar görmesini engellemiş olursun. herkes içinde faydalı olacağını düşünüyorum. örneğin ben poloniex kullanıyorum, günlük alımdan ziyade xrp gibi uzun vadede kazanacağını düşündüğüm coinlere yatırım yapıyorum. ama görüyorum ki, günlük al sat yapsam pek karlı bir borsa olmayacak. örneğin sabah aldığım xrp öğlen %2 arttığında 15-16 dolar civarı karım oluyor gibi görünüyor. fakat satış emrini verdiğimde, alış satış aralarındaki farklardan, fee ödemelerinden aslında alırken bir miktar kayıpla, satarken bir miktar fee ücretiyle sattığımı görüyorum. şahsi tavsiyem henüz yeni yapacak arkadaşlar ufak, çok ufak bir rakamla, istedikleri coini alıp satmaları ve havayı teneffüs etmeleri. uzun zamandır aklımda ama vakit ayıramıyorum, ilk fırsatta benzer birşeyler anlatmaya çalışıcam ama sen teknik açıdan biraz daha konuya hakim görünüyorsun, senin yardımcı olman daha makbule geçer.

Sort:  

Teknik analiz, bazen şiir gibidir.. Bu tarz içeriklerin olması ne güzel.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 62768.63
ETH 2678.95
USDT 1.00
SBD 2.56