Escape to Locale

in #tr6 years ago (edited)

 

Herkese merhaba ben @keepcalmandread

Gördüğünüz üzere yeni lansman çekimleri tamamlanmış bulunuyor ve bu sefer kendimse bizzat içerisinde bulunuyorum.

Bence gayet keyifli oldu. Sinemada yayınlamak amacıyla hazırladığımız için anlaşmamız gereği 20 sn civarında kalması gerekiyordu. Profesyonel kameralar tarafından alınan görüntüler yüksek boyutlara ulaştığı içinse sosyal medya vb. Ortamlara henüz aktaramadım. İlk @dtube üzerinden yayınlamayı planladım ve watssap üzerinden küçük boyutlu bir versiyonunu aldım. Fakat @dtube 720 altını yüklemiyor gibi bir durumla karşılaştım.

Yarın gün içerisinde bir sosyal medya aracılığı ile tamamını yayınlamayı düşünüyorum fakat aklıma @steempress-io geldi ve buraya küçük bir kısmını keserek yükleyebildim.

 

Acaba tamamını yüklemesemde direkt sinemada mı karşılaşsak?

snap (7).jpg

Video

 

Buna yarın karar verelim.

Herkese keyifli steemitler...

 

Sort:  

Reklam videosu mu ? 😃

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 16 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64349.20
ETH 2673.53
USDT 1.00
SBD 2.83