Herkese Merhaba ! Yeni bir yerde olmanın heyecanı ve mutluluğu ile birlikte ben kimim...

in #tr6 years ago

Sivas'ta 1994 yılında doğmuş biri olarak sizin de tahmin edeceğinizi üzere çoğu Sivaslı gibi henüz Sivas'ta hiç yaşamadım. Ara sıra bazı ziyaretlerimiz olsa da uzun soluklu kaldığımı hiç hatırlamıyorum. Bu arada ben Kadir, Kadir Çorlu. Orta düzey bir ailenin ilk çocuğuyum. Lisans hayatımı Hacettepe Üniversitesinde sürdürmekteyim.

Çok yakın bir arkadaşımdan bu oluşumu( https://steemit.com/welcome) duyduktan sonra aklıma ilk gelen şey
2013 yılından bu zamana kadar yaptığım geziler katıldığım kişisel gelişim eğitimleri ve bir çok farklı deneyimimi burda sizlere aktarmak ve beğeninize sunmak istedim.

Genel olarak yazılarım da

  • Gezilerimden edindiğim bilgilerim ve bu bilgilerimin görselleri eğer mümkün olursa videolar ile sizlerle paylaşıp neler hissettiğimi sizin oralara neden gitmenizi istediğimi

  • 5yıllık lisans dönemimde katıldığım bir çok Kişisel Gelişim eğitimlerinden edindiğim bazı bilgileri

  • Son olarak da güncel konular ile alakalı düşüncelerimi sizlerle paylaşmak istiyorum.

    Steemit dünyasına katılıp paylaşımlarınızı okuyup sizlerle etkileşim halinde olmak için sabırsızlanıyorum. Bu ortam beni olduğumdan daha fazla heyecanlandırıyor. Tanıştığıma memnun oldum hepinizi güzel bir gün güzel bir hafta güzel bir ay ve güzel bir yıl diliyorum.

İşte ben !
12924542_1705619146357756_1220997782615937575_n.jpg

Sort:  

Öncelikle steemite hoşgeldiniz 😃
steemitte başarılı bir stemian olacağınıza inanıyorum. Yazınızı okudum ve çok beğendim emeğinize sağlık ☺️

O zaman şimdiden teşekkür ederim... Çok daha güzel yazılarda buluşmak üzere :)

Merhaba ben @osmania, @kusadasi ve @try-market küratörü olarak #tr ve #cointurk etiketlerindeki kaliteli yazıları inceliyorum. Sonrasında bu yazılar @kusadasi veya @try-market hesapları tarafından upvote ediliyor. @kusadasi ve @try-market #tr etiketinin daha yukarılara çıkması için çok büyük bir çaba içerisindedir. Tabii ki bu ilerleyişin kaliteli yazılarla olması yönünde çaba harcıyoruz.Paylaşımlarınıza 'cointurk' etiketini ekleyerek @kusadasi ve @try-market tarafından desteklenmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca, sürekli olarak @kusadasi tarafından düzenlenen projeler ve discord kanalımızda anlık yarışmalar mevcuttur.
Katılmak isterseniz discord kanalımıza buradan ulaşabilirsiniz.

Congratulations @kcorlu! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your Board of Honor.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do you like SteemitBoard's project? Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62559.43
ETH 3092.10
USDT 1.00
SBD 3.86